Obnovljeni Hyundai i10 stiže na ljeto

Obnovljeni Hyundai i10 stiže na ljeto

Hyundai je najavio obnovljeni i10, koji donosi malene promjene u dizajnu, a dorađena je i tehnologija i povezivost, dok promjena u pogonskim agregatima nije bilo.

Još manje sportskih modela u Europi: Hyundai potvrdio kraj za i20 N i i30 N
Hyundai Kona Electric, Santa Fe, Nexo i Le Fil Rouge predstavljeni u Ženevi
Ovo je Santa Cruz, prvi pick-up iz Hyundaija

Aktualna generacija Hyundaija i10 je s nama od 2019. godine, a riječ je o malenom gradskom automobilu koji je trenutno jedan od najpovoljnijih automobila na našem tržištu, a nudi mnogo opreme za taj novac. I dalje u ponudi ostaju standardne izvedbe, kao i i10 N Line koji donosi snažniji motor i atraktivniji vanjski izgled.

Što se dizajna tiče, najveća je promjena oko dnevnih LED svjetala koja su sada u obliku saća ugrađena u masku motora, dok su do sada ta svjetla bila okrugla. S druge strane, kod modela s N Line paketom opreme takvih promjena nema, no tu su dorađeni branici i crveni detalji.

Novost je i novi svjetlosni potpis na stražnjim svjetlima, a kupci će moći birati između devet boja karoserije. U to su uključene i dvije nove boje – Lumen siva i Meta plava. Novost su i aluminijski naplatci koji dolaze u veličini od 15 inča za standardne izvedbe, odnosno 16-inčne za i10 N Line izvedbu.

Unutrašnjost donosi nove materijale i presvlake sjedala, a novost je i plava ambijentalna rasvjeta. Tu je i standardni 4,2-inčni ekran na instrument ploči, a dodani su USB-C priključci sprijeda i straga, kao i OTA ažuriranje karata na daljinu. 8-inčni multimedijski zaslon dolazi s mogućnošću bežičnog spajanja s Apple CarPlay i Android Auto uređajima, a nudi se i bežično punjenje mobitela.

Mislilo se i na sigurnost, pa sada sustav za sprječavanje nesreća prepoznaje i bicikliste, a tu je i sustav za zadržavanje vozila unutar trake, kao i niz drugih sigurnosnih sustava.

Motorizacija je ista, a ona uključuje 1,0-litreni trocilindrični atmosferski benzinski motor snage 49 kW/67 KS, a slijedi 1,2-litreni atmosferski benzinac s četiri cilindra i snagom od 62 kW/84 KS, dok i10 N Line pokreće jednolitreni turbo benzinac snage 74 kW/100 KS, a u ponudi su ručni i automatski mjenjač.

Početak proizvodnje obnovljene izvedbe je najavljen za travanj, dok bi se prvi primjerci u salonima trebali naći već na ljeto.

KOMENTARI