Novi Outlander konačno stiže i u Europu

Novi Outlander konačno stiže i u Europu

Mitsubishi je predstavio europsku izvedbu velikog i luksuznog SUV modela Outlander koji dolazi s plug-in hibridnim pogonskim sustavom.

Svjetska premijera: novi Mitsubishi L200
Mitsubishi za 26. srpnja najavljuje premijeru nove generacije modela L200
Mitsubishi je objavio novi teaser video za novu generaciju pick-up modela L200

Dugo smo čekali i konačno dočekali 4. generaciju Mitsubishi Outlandera koja je upravo predstavljena za europsko tržište, a koja uskoro stiže i kod nas. Od svog prvog predstavljanja u plug-in hibridnoj (PHEV) inačici 2013. godine, Mitsubishi je u Europi prodao 200.000 primjeraka ovog D-SUV-a. Upravo je ovaj model napravio temelje s PHEV izvedbom u svojoj kategoriji, a sada se vraća bolji nego ikad. Nov dizajn je privlačan i slijedi Mitsubishijeve linije od početka do kraja, a ne temelji se ni na jednom drugom modelu. Vozi se na kotačima veličine 18 ili 20 inča, ovisno o opremi, a kupci će moći birati između 12 boja karoserije. Naime u ponudi je sedam jednobojnih kombinacija, te pet dvobojnih kombinacija. Osim toga, u ponudi je i veliki panoramski otvor, a dimenzija je 928×702 mm.

Novi Outlander PHEV nudi i više prostora u unutrašnjosti, ali i veći prtljažnik koji sada ima obujam od 495 litara, odnosno 1422 litre s preklopljenim stražnjim naslonima. A unutrašnjost je podignuta na sasvim novu razinu. Outlander PHEV je dug 4719 mm, širok 1862 mm i visok 1750 mm, dok mu je međuosovinski razmak dug 2704 mm. U odnosu na prethodnu generaciju kvaliteta materijala je par klasa bolja, a i dizajn je puno privlačniji. U suradnji s Yamahom dolazi Dynamic Sound audio sustav s 8 ili 12 zvučnika. Digitalni instrumenti dolaze na zaslonu dijagonale 12,3 inča, a ista je dijagonala i središnjeg multimedijskog zaslona.

Ispod zaslona su i fizički prečaci najvažnijih funkcija, a komande klimatizacije su također odvojene i dolaze s fizičkim tipkama i gumbima, što olakšava rukovanje. I tipke na upravljaču su fizičke, a Mitsubishi još jednom pokazuje kako zna što vozači vole i traže. Bežični Apple CarPlay i Android Auto se podrazumijevaju, a tu je i bežični punjač za mobitele snage 15W.

Za pogon se koristi benzinac obujma 2360 ccm koji je kombiniran s dva elektromotora i koji zajedno isporučuju snagu od 225 kW/302 KS, a snaga se prenosi na sva četiri kotača. Ugrađena baterija ima kapacitet od 22,7 kWh, a ona omogućuje autonomiju do 86 km. Osim toga, povećan je i spremnik goriva koji sada ima obujam od 53 litre. S punim spremnikom goriva i punom baterijom Outlander PHEV može bez stajanja prijeći do 844 km. A nije ni spor, jer nudi ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi.

Tri načina vožnje pomažu u povećanju učinkovitosti i performansi: EV način, serijski hibridni način i paralelni hibridni način. Svaki je dizajniran za optimizaciju iskustva vožnje ovisno o situaciji, pa tako EV način koristi čistu električnu energiju u scenarijima niske/srednje brzine, dok serijski hibridni način rada omogućuje da motor proizvodi električnu energiju kada je to potrebno, na primjer tijekom ubrzavanja uzbrdo. Paralelni hibridni način rada omogućuje usklađen rad električnog i benzinskog motora tijekom krstarenja velikim brzinama. Vozač može i ručno kontrolirati kako vozilo koristi ugrađenu snagu putem četiri opcije koje se lako biraju: Normalno: automatski optimizira EV/Hybrid pogon; EV: čisti EV pogon (kada je baterija dovoljno napunjena); Save: daje prioritet održavanju razine napunjenosti baterije i Punjenje: ponovno punjenje baterije. Cijene će biti poznate naknadno, no očekuje se kako će kretati od oko 50.000 eura.

KOMENTARI