Novi Lamborghini će pokretati atmosferski V12 motor potpomognut s tri elektromotora ukupne snage 1015 KS

Novi Lamborghini će pokretati atmosferski V12 motor potpomognut s tri elektromotora ukupne snage 1015 KS

Lamborghini najavljuje svoj prvi HPEV kodnog imena LB744, čija se premijera očekuje uskoro, tijekom godine kada Lamborghini slavi svoj 60. rođendan.

Novi najavni video za Lamborghini LB744
Novi Lamborghini automobil će pokretati novi hibridni twin-turbo V8 motor
Predstavljen je nasljednik Aventadora: Lamborghini Revuelto dolazi s 1015 KS

Prošle je godine prestala proizvodnja Lamborghini Aventadora, o čemu više možete pročitati ovdje, a Lamborghini radi punom parom kako bi predstavio njegovog nasljednika, koji dolazi pod kodnim imenom LB744, a čija se premijera očekuje u drugoj polovici godine, ujedno i 60. obljetnici tvrtke.

Novi model će biti HPEV, što je skraćenica za High Power Electrified Vehicle, odnosno prevedeno elektrificirani automobil visokih performansi, odnosno bit će riječ o hibridu. I nemojte se odmah hvatati za glavu, jer će i dalje glavnu riječ imati atmosferski 6,5-litreni V12 motor.

Njemu se pridružuju tri elektromotora i revolucionarni mjenjač s dvostrukom spojkom. Jedan od elektromotora je integriran u novi 8-stupanjski automatski mjenjače s dvostrukom spojkom, a montiran je poprečno. Elektromotori povećavaju snagu pri nižim okretajima, ali ujedno mogu pretvoriti novi model i u potpuno električno vozilo.

Novi motor L545 ima obujam od 6,5 litara i najlakši je i najsnažniji 12-cilindrični motor ikada proizveden od strane Lamborghinija. Ukupno teži samo 218 kg, što je 17 kg manje nego onaj u Aventadoru. Novi V12 daje snagu od 825 KS pri 9250 okretaja zahvaljujući redizajniranom distribucijskom sustavu koji podržava maksimalni raspon okretaja od 9500 okretaja, dok je specifična snaga 128 KS po litri obujma, što je ujedno i najveća snaga u povijesti Lamborghinijevih 12-cilindarskih motora, dok je maksimalni okretni moment od 725 Nm dostupan pri 6750 o/min.

Kanali za dovod zraka u cilindre su preinačeni kako bi se povećao dotok zraka i zajamčio optimalan protok zraka u komori za izgaranje. Izgaranje unutar stvarnog motora također je optimizirano, zahvaljujući regulaciji ionizacije u komori s dvije upravljačke jedinice: rješenje koje se već koristilo u Aventadoru, a sada je preneseno na novi model. Novi sustav izgaranja također karakterizira povećani omjer kompresije (12,6:1 u usporedbi s 11,8:1 za Aventador Ultimae). Dinamika tekućine ispuha također je poboljšana kako bi se smanjio protutlak pri visokim okretajima i povećala specifična izlazna snaga.

I novi LB744 će imati pogon na sva četiri kotača, s time da će benzinski motor pokretati stražnje kotače, dok je po jedan elektromotor zadužen za svaki prednji kotač, dok treći elektromotor daje dodatnu snagu na stražnje kotače. U njega će biti ugrađena Litij ionska baterija kapaciteta 3,8 kWh, a punjenje na 7 kW punjaču traje pola sata. Isto tako, ona se puni i regenerativnim kočenjem, ali i izravno iz V12 motora za samo 6 minuta. Više detalja slijedi uskoro.

KOMENTARI