Novi Ford Explorer EV je ustvari prepakirani Volkswagen ID.4

Novi Ford Explorer EV je ustvari prepakirani Volkswagen ID.4

Novi električni Explorer je jedan od noviteta koje Ford priprema u skorije vrijeme, a baziran je na Volkswagenu ID.4, od kojeg se razlikuje u unutrašnjem i vanjskom dizajnu.

Hyundai je objavio detalje o novoj generaciji električne Kone
Sve je poznato: Alfa Romeo Milano
Frontera nasljeđuje Crossland: legendarno ime za blizanca Citroena C3 Aircross

Globalizacija je sve više i više prisutna, a sada Ford i Volkswagen produbljuju suradnju, pa nakon lakih komercijalnih vozila, Ford predstavlja i električni SUV Explorer EV, koji je baziran na Volkswagenu ID.4.

To znači i da je Explorer EV postavljen na Volkswagenovu MEB modularnu platformu za električna vozila, a za pogon se koristi elektromotor sa 125 kW/170 KS koji dolazi u kombinaciji s baterijom kapaciteta 52 kWh i autonomijom od 351 km. Slijedi izvedba s elektromotorom snage 210 kW/286 KS koji dolazi u kombinaciji s baterijom kapaciteta 77 kWh i autonomijom od 539 km.

Top izvedba dolazi s dva elektromotora ukupne snage 250 kW/340 KS i pogonom na sve kotače, dok baterija ima kapacitet od 77 kWh i autonomiju do 491 km. Detaljnije specifikacije nisu objavljene, no zna se kako će se baterija na brzim punjačima napuniti od 10 do 80 posto za 25 minuta.

Explorer EV dolazi s kockastijim dizajnom, no u globalu izgleda robusnije nego ID.4, što nije loše. Unutrašnjost na prvu izgleda drugačije, prvenstveno radi velikog 14,6-inčnog multimedijskog zaslona koji je postavljen okomito, no kada se malo bolje pogleda, ispred vozača su maleni digitalni instrumenti s tek osnovnim informacijama, a štedjelo se i na prekidačima za podizanje stakala, pa su tu isto samo dva prekidača, dok se za pokretanje stražnjih prozora mora pritisnuti tipka rear. Tu je i prtljažnik od 470 litara.

Ovaj 4460 mm dug automobil će se moći dobiti s dvije razine opreme – Explore i Explorer Premium, a prodaja kreće u drugoj polovici godine, a najavljeno je kako će početni model koštati manje od 45.000 eura.

KOMENTARI