Novi Fiat 500 je veći i dolazi samo s električnim pogonom

Novi Fiat 500 je veći i dolazi samo s električnim pogonom

Predstavljena je nova generacija Fiata 500 koja dolazi sa 118 KS snažnim elektromotorom i 320 km dosega, a stari model s benzinskim motorima i dalje ostaje u ponudi.

VIDEO Nissan Leaf 2018 na hrvatskim prometnicama
Pišemo malo o prodaji električnih vozila u svijetu
Novi električni Mercedes-Benz EQC s autonomijom od 450 kilometara

Fiat je predstavio novu generaciju modela 500 koja svojim dizajnom nastavlja evoluirati, te i dalje donosi prepoznatljive detalje u modernom izgledu. Tako su sprijeda ugrađena nova svjetla koja su na gornjem dijelu izlomljena i na poklopcu motora se samo nalazi tanki obrub koji je dio LED dnevnih svjetala, a izgleda kao obrva.

Sprijeda je umjesto Fiatovog znaka sada postavljena logo 500, a tu je i novi branik, koji je promijenjen i straga, a i tamo su svjetla redizajniranog oblika. Straga se također izgubio Fiatov logo, a umjesto njega tamo se nalazi natpis Fiat.

Bočna linija se najmanje mijenjala te se tamo mogu primijetiti novi aluminijski naplatci, a teško je oku vidjeti 2 cm veći međuosovinski razmak. A novi 500 je rastao i u dužinu i to 6 cm, a isto toliko je i proširen, a postavljen je i na novu platformu. Dodatni centimetri bi trebali najviše osjetiti putnici.

Novi Fiat 500 dolazi isključivo kao električni automobil, a pod poklopcem motora je ugrađen 118 KS snažan elektromotor koji mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 150 km/h. Taman da možete stisnuti gas do daske a da ne platite kaznu.

Fiat je u 500 ugradio bateriju kapaciteta 42 kWh, a ona omogućuje doseg od 320 km po WLTP-u s jednim punjenjem, što je za jedan gradski automobil i više nego dovoljno. Njeno punjenje do 80 % traje svega pola sata na 85 kW punjaču, dok će punjenje na 7,4 kW wallboxu trajati šest sati.

Ponuđena su tri načina vožnje – Normal, Range i Sherpa. Sherpa način je namijenjen štednji, odnosno kada je baterija pri kraju, jer se u tom načinu gasi klimatizacija, maksimalna brzina ograničava na 80 km/h, a i odziv papučice gasa više nije snažan, a sve kako bi mogli prijeći što više kilometara s preostalim kapacitetom baterije.

Range način pak omogućuje vožnju samo putem jedne papučice, odnosno ona funkcionira i kao gas i kao kočnica, a slična je e-Pedal načinu rada kakvog već nudi Nissan Leaf. Fiat je odmah u početku ponudio model 500 La Prima koji će biti proizveden u 500 primjeraka, a cijena će mu biti 37.900 EUR (282.000 kn), i bit će dostupan samo u verziji bez krova, dok će klasična izvedba biti predstavljena kasnije. Svakako treba naglasiti i kako će se, sada već stari 500 s benzinskim motorima nastaviti usporedno prodavati još barem dvije godine.

KOMENTARI