Novi Duster stiže već dogodine, a još veći SUV sa 7 sjedala Dacia priprema za 2025. godinu

Novi Duster stiže već dogodine, a još veći SUV sa 7 sjedala Dacia priprema za 2025. godinu

Dacia započinje ofenzivu u C-segmentu te razvija vlastiti industrijski plan koji bi trebao poduprijeti provedbu proizvodnog plana, a konkurentna i izuzetno prilagodljiva platforma CMF-B daje novi vjetar u leđa marki.

Kako napraviti privlačan i istovremeno povoljan automobil?
Dacia – mali brend s velikim planovima
Dacia Day 2023.: Bigster u Pleternici, Jogger hibrid u salonima

Još u siječnju 2021. godine, prilikom predstavljanja pana Renaulution, Dacia je predstavila zanimljiv koncept Bigster, koji je najavio novi logo, koji se već nalazi na svim modelima, ali je ujedno i najava potpuno novog modela u C-SUV segmentu. Bit će dug oko 4,6 metara i nudit će do 7 sjedala, a serijska izvedba bi se trebala pojaviti tijekom 2025. godine.

No, prije njega će se već dogodine pojaviti treća generacija Dustera, koja će biti temeljena na CMF-B platformi, a upravo je ta platforma važna za buduće Dacia modele. Uz to, tu su i tvornice u Rumunjskoj i Maroku koje su sposobne proizvoditi različite modele automobila s različitim pogonskim sustavima, kao i vozila s pogonom na dva ili četiri kotača.

Tvornica u Mioveniju u Rumunjskoj povijesni je pogon marke koji djeluje još od 1968. Danas je to referentni industrijski kompleks s linijom za proizvodnju karoserija, linijom za mehaničke komponente i šasiju, ljevaonicom i logističkom platformom. Trenutačno se u tvornici proizvode četiri modela marke: Duster, Sandero Stepway, Logan i Jogger. Od 2024. u njoj će se proizvoditi nova generacija Dustera, a od 2025. i novi Dacijin C-SUV. Stoga će se od drugog će se tromjesečja 2024. Jogger proizvoditi u marokanskoj tvornici u Tangeru.

Tvornica u Tangeru započela je s radom 2012. godine, a svojom je politikom nulte stope ugljičnih emisija i zabrane ispuštanja industrijskih otpadnih voda potaknula val revolucije u marokanskoj automobilskoj industriji. Marokanska tvornica proizvodi i automobile s platformom CMF-B, pri čemu glavnina proizvodnje otpada na Sandero – najprodavaniji automobil za privatne kupce u Europi od 2017.

KOMENTARI