Novi BMW X5 xDrive45e troši samo 2,1 litre benzina

Novi BMW X5 xDrive45e troši samo 2,1 litre benzina

Plug-in hibridni pogon u BMW-u X5 kombinira redni šesterocilindarski benzinski motor s najnovijom BMW eDrive tehnologijom

U Zagrebu je predstavljen novi BMW serije 3, uz jednog posebnog gosta
Novi BMW serije 3 morao je preživjeti i Dolinu smrti
Iskoristite dodatni popust na akcijske cijene lagerskih BMW i MINI modela

BMW X5 xDrive45e iPerformance uz TwinPower Turbo tehnologiju nudi 290 kW/394 KS uz vožnju samo na električni pogon do 80 kilometara (tri puta više nego prva generacija), a u prodaju stiže tijekom 2019. godine. SAV (Sports Activity Vehicle) emitira manje od 50 g/km CO2, uz potrošnju goriva od samo 2,1 litru na 100 kilometara pri kombiniranoj vožnji. Volumen spremnika goriva iznosi 69 litara tako da je novi X5 pogodan i za vožnju na velike udaljenosti.

Druga generacija plug-in hibrida sa 600 Nm okretnog momenta ubrzava od nula do 100 km/h u 5,6 sekundi, što je više od sekunde manje od prethodnog modela. Najveća brzina kod vožnje isključivo na električnu energiju je povećana sa 120 na 140 km/h. Općenito, najveća brzina BMW-a X5 xDrive45e iPerformance je 235 km/h. Litijska baterija smještena u podvozju vozila dolazi s produljenim kapacitetom pohrane i dodatno razvijenom elektronikom pogona za inteligentno upravljanje energijom.

Volumen prtljažnika BMW-a X5 xDrive45e iPerformance je za oko 150 litara manji nego kod klasične verzije X5. Kada se koriste sva sjedala, volumen skladištenja iznosi 500 litara, a ako su stražnji nasloni spušteni dostupan je volumen od 1.716 litara.

Plug-in hibridni pogon sastoji se od 3,0-litrenog rednog šesterocilindarskog motora s 210 kW/286 KS iz trenutne BMW EfficientDynamics obitelji pogona i najnovije generacije BMW eDrive tehnologije uz maksimalnu snagu električnog sustava od 82 kW/112 KS. Snaga se isporučuje na Steptronic prijenos od 8 stupnjeva i inteligentni BMW xDrive sustav pogona na sve kotače.

Standardno, novi BMW X5 xDrive45e iPerformance ima zračni ovjes s dvije osovine i elektronski upravljane amortizere dok je opcijski dostupan sustav ovjesa s integriranim aktivnim upravljanjem.

KOMENTARI