Novi BMW serije 7 ima odličnu pomoć pri vožnji unatrag

Novi BMW serije 7 ima odličnu pomoć pri vožnji unatrag

Uz sve novotarije koje donosi novi BMW serije 7 pozornost privlači sustav pomoći u vožnji unatrag koji može voziti automobil unatrag do 50 metara tako što će ga upravljati prateći liniju kojom se automobil kretao naprijed

Nova GARAŽA je na svim kioscima: Ispolirali smo farove i dobili 50% jače svjetlo, otkrivamo zašto će tehnički pregled biti stroži
Četvrta generacija BMW-a X3 u dizel, benzin i plug-in izvedbama
Za uživanciju pod otvorenim nebom

Redizajnirana BMW serija 7 nije samo osvježena izgledom nego donosi velike novosti, kao da se radi o novoj generaciji. Standardna izvedba duža je za 22 mm od prethodnika (5120 mm), a isto toliko je produžena i verzija s većim međuosovinskim razmakom (5260 mm). Širina i visina vozila ostaju iste, ali u prednjem kraju vozila najistaknutija točka je viša za 50 mm. Spomenuti međuosovinski razmak između verzija iznosi 14 cm.

Vizualno, novi BMW serije 7 ističe se po poklopcu motora koji sada ima oštrije izrezane konture i veći znak BMW. Bubrežast rešetka BMW maske površinom je narasla za 40 posto, a maska je kombinirana s tankim prednjim svjetlima. Duga Laserlight svjetla imaju domet do 560 metara te su alternativa prilagodljivim LED prednjim svjetlima.

Rubni otvori za zrak s donje strane prednjeg branika sada su upotpunjeni velikim zračnim krilcima koja usmjeravaju strujanje zraka prema kanalima za ventiliranje kočnica i aerodinamičnom rješenju – Air Curtain, koje pomaže smanjiti turbulencije oko kotača unutar blatobrana.

Modificirani donji dio stražnjeg branika prati dizajnerski stil prikazan na prednjem kraju automobila. Integrirane cijevi ispušnog sustava imaju šira kromirana okruženja, dok su trodimenzionalna stražnja svjetla novog BMW-a serije 7 oko 35 milimetara tanja nego na prethodniku i pružaju sofisticiran, precizan dojam. Njihovi LED izvori svjetlosti smješteni su iza crvene i crne površine kako bi se naglasila njihova kontura u obliku slova L. Ostale nove značajke uključuju oštro-definiranu i vrlo tanku svjetlosnu traku (koja ima samo šest milimetara u širini) smještenu ispod kromirane lajsne, koja se proteže preko cijele širine vrata prtljažnika i spaja stražnja svjetla.

U interijeru bogatom detaljima novost su varijante ukrasnih lajsni od kvalitetnog drveta American Oak Dark s metalnim umetcima i metalik boje visokog sjaja Poplar Grain Grey. Bočna i stražnja stakla su podebljana čime je poboljšana zvučna izolacija. Potpuno digitalni instrumenti visoke razlučivosti iza upravljača su na ekranu dijagonale zaslona od 12,3 inča dok kontrolni zaslon ima 10,25 inča.

Ponuda motora za novi BMW serije 7 uključuje benzinske i dizelske motore sa šest, osam i 12 cilindara te potpuno novi hibridni pogonski sustav. 6,6-litreni V12 motor u srcu BMW-a M760Li xDrive proizvodi 430 kW/585 KS, a BMW 750i xDrive ima novorazvijeni V8 motor s zapreminom od 4,4 litre i maksimalnu snagu do 390 kW/530 KS.

Tri šestcilindrična redna dizelska motora obujma 3 litre imaju i do četiri turbopunjača te isporučuju od 290 kW/400 KS (BMW 750d xDrive i BMW-a 750 Ld xDrive) odnosno 235 kW/320 KS (BMW 740d xDrive i BMW 740Ld xDrive). Ulazni motori su snage od 195 kW/265 KS za BMW 730d, BMW 730Ld, BMW 730d xDrive i i BMW 730Ld xDrive.

Plug-in hibridne varijante novog BMW-a serije 7 (BMW 745e, BMW 745Le i BMW 745 Le xDrive) snage do 290 kW/394 KS koriste posebno prilagođen šesterocilindarski benzinski motor i napredniju bateriju visokog napona, uz potrošnju od samo 2,6 i 2,1 litre goriva na 100 km. Sva tri modela postižu električni doseg između 50 i 58 kilometara.

KOMENTARI