Za novu generaciju modela A6 i A6 Avant, Audi je pripremio dvije plug-in hibridne (PHEV) izvedbe, a na tržištu će se naći pod imenom Audi A6 Sedan e-hybrid quattro i Audi A6 Avant e-hybrid quattro, a kao što iz imena možete već prepoznati, riječ je o izvedbama s pogonom na sve kotače.
Pogonski sustav se sastoji od 2,0-litrenog TFSI motora koji razvija snagu od 185 kW/252 KS i elektromotora koji razvija dvije razine snage, pa je ukupna snaga sustava ili 220 kW/299 KS i 450 Nm okretnog momenta, ili 270 kW/367 KS i 500 Nm okretnog momenta. Slabija izvedba do stotke ubrzava za 6,0 sekundi, dok snažnijoj za ubrzanje do stotke treba 5,3 sekunde, a obje imaju maksimalnu brzinu elektronički ograničenu na 220 km/h.
Svemu tome je pridružena visokonaponska baterija čiji je kapacitet povećan na 25,9 kWh bruto, odnosno 20,7 kWh neto, što je oko 45 posto više nego u prethodnoj generaciji, pa tako sada sve izvedbe u gradu mogu prijeći samo na struju preko 100 km. Maksimalna snaga punjenja izmjeničnom strujom je 11 kW, a potpuno praznoj bateriji treba samo 2,5 sata da se napuni do 100 posto.
Performanse rekuperacije također su poboljšane. Stupanj rekuperacije potiska u električnom načinu vožnje (EV-mod) može se podesiti na tri različite razine s pomoću polugica na upravljaču. Novi A6 e-hybrid radi na električnu energiju što je dulje moguće kako bi u potpunosti iskoristio raspoloživi napunjenost baterije do odredišta vozača. Vozilo automatski regenerira energiju kada je ova funkcija aktivirana. To se temelji na podacima o ruti pohranjenim u navigacijskom sustavu.
Nove PHEV izvedbe Audija A6 i A6 Avant u prodaju kreću na ljeto, a već se znaju i cijene u Njemačkoj, gdje slabija izvedba limuzine starta od 65.800 eura, a snažnija od 75.050 eura, dok A6 Avant PHEV starta od 68.300 eura za slabiju izvedbu, odnosno od 75.550 eura za snažniju izvedbu. Treba napomenuti i kako snažnije izvedbe serijski dolaze s S line opremom, sportskim ovjesom, većim kotačima i crvenim kočionim kliještima.
KOMENTARI