Nissan Juke slavi 10. rođendan!

Nissan Juke slavi 10. rođendan!

Do rujna 2019. godine, odnosno predstavljanja druge generacije Nissana Juke, prodano je preko 1,5 milijuna primjeraka i time ostao na vrhu svoje klase.

Cadillac XT4 stiže na europsko tržište sa 174 KS snažnim dizelašem
Volkswagena Nivus je kompaktni coupe SUV koji kod nas stiže sljedeće godine
Počela je prodaja novog Peugeota 2008 na našem tržištu, a cijene započinju od 138.990 kn

Nissan je 2010. predstavljanjem kompaktnog crossovera Juke srušio konvencije europskog tržišta automobila. Na tržištu dotad nije postojalo ništa slično. Hrabrim i jedinstvenim dizajnom kupcima je ponudio svježu alternativu tradicionalnoj ponudi.

U godinama nakon predstavljanja prodaja je znatno nadmašila Nissanova početna očekivanja. Unatoč dolasku brojnih konkurenata, Juke je ostao mjerilo u tom segmentu tržišta te je do predstavljanja druge generacije Jukea u listopadu 2019. prodan u više od 1,5 milijuna primjeraka.

Najnovija generacija Jukea zadržala je brojne karakteristike koje su definirale prethodnika, ali je dodatno poboljšala formulu premium dojmom, povezanim tehnologijama i vrhunskim vozačkim užitkom. Njegov jedinstven karakter dodatno je istaknut paletom boja i brojnim mogućnostima personalizacije s 15 dvobojnih izvedbi karoserije. To uključuje prepoznatljivu narančastocrvenu boju Fuji Sunset i najpopularniju dvobojnu izvedbu: biserno bijelu s crnim krovom.

Tijekom Jukeova životnog vijeka Nissan je odlučio dodatno pomaknuti granice kompaktnih crossovera predstavljanjem Jukea NISMO, iznimno sportske inačice. Tako je na svijet došao ultimativni Juke, pokretan 550 KS snažnim motorom iz Nissanova legendarnog superautomobila GT-R.

U okviru proslave 10. rođendana radikalnog, revolucionarnog Jukea, protagonisti koji stoje iza dizajna, planiranja i razvoja modela prisjećaju se vlastitih iskustava iz tog razdoblja, a objavljujemo dio njih.

Matthew Weaver, tada viši dizajner eksterijera, odjel za dizajn Nissana Europe, danas potpredsjednik odjela za dizajn Nissan Europe: ”Živo se sjećam kako je Qazana Concept prihvaćen na salonu automobila u Ženevi 2009. Rekli smo novinarima da idemo u novom smjeru – da očekuju neočekivano. Nisu nam vjerovali. A kad smo 2010. svijetu predstavili proizvodnu inačicu, nisu mogli sakriti svoje oduševljenje. Nissan Juke je stigao i ostavio prilično snažan dojam.

Marco Fioravanti, potpredsjednik odjela za planiranje proizvoda Nissana Europe, izjavio je: ”Nakon uspjeha prvog Jukea znali smo da druga generacija mora dodatno podići letvicu u pogledu hrabrosti i očekivanja kupaca. Marljivo smo radili na tome da zadržimo tu energiju revolucionara, ali i na tome da je razvijemo do jedne zrelije razine. Jednako je prepoznatljiv, ali je prostraniji, opremljen naprednim multimedijskim sustavom NissanConnect i odiše visokom kvalitetom. Usto je opremljen i naprednim sustavom za pomoć u vožnji ProPILOT. Juke je moderan Nissan u svakom pogledu i niže uspjeh za uspjehom. Kako se približavamo obljetnici njegova predstavljanja, vidim sve više novih Jukeova na cestama i obožavam dvobojne izvedbe koje kupci odabiru. Time dan za danom dokazuju da su s oduševljenjem, koje je bilo ključ uspjeha originalnog Jukea, prihvatili i drugu generaciju Jukea. Čvrsto vjerujem da je Juke ikona automobilske industrije. Utjelovljenje je strasti koju njegujemo u Nissanu.

KOMENTARI