Nikad atraktivniji Renault Megane u novoj generaciji stiže samo u električnoj E-TECH Electric izvedbi

Nikad atraktivniji Renault Megane u novoj generaciji stiže samo u električnoj E-TECH Electric izvedbi

Renault je napravio veliki korak unaprijed i novu generaciju Meganea predstavio isključivo u E-TECH Electric izvedbi, koja se nudi u izvedbi sa 130 KS i 218 KS, te s baterijama kapaciteta 40 kWh i 60 kWh, a u prodaju stiže u ožujku sljedeće godine.

Ford F-150 Lightning – hoće li električna izvedba uspjeti zadržati poziciju najprodavanijeg modela?
Pet EuroNCAP zvjezdica za novu električnu Mazdu MX-30
Električni Ford Mustang Mach-E 1400 Prototype s čak 1.400 KS

Jučer je Renault skinuo veo s pete generacije Meganea, koji donosi veliki korak unaprijed, te će se nuditi samo u električnoj izvedbi. Da, dobro ste pročitali, novi Megane E-TECH Electric dolazi samo s pogonom na struju, a još neko vrijeme će usporedno s njime u salonima biti i aktualna četvrta generacija ovog francuskog kompakta.

Novi Megane je dug 4,21 metar, a međuosovinski razmak je povećan na 2,70 metara, a zahvaljujući najnovijoj generaciji baterija koje su ugrađene u podnicu i imaju debljinu od tek 110 mm, visina novog modela se mogla zaustaviti na 1,50 m. Novi Megane je postavljen na modularnu CMF-EV platformu, a sada pruža i puno više prostora u unutrašnjosti, kao i prtljažnik koji u osnovi zaprima 440 litara prtljage.

Megane E-TECH Electric pokreće slabiji elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 96 kW/130 KS i pritom nudi okretni moment od 250 Nm, dok snažniji elektromotor razvija maksimalnu snagu od 160 kW/218 KS i nudi okretni moment od 300 Nm. Kad je u pitanju snažnija inačica, ubrzanje do stotke traje 7,4 sekunde.

Što se pak tiče baterija, početna baterija ima kapacitet od 40 kWh i omogućuje doseg do 300 km, dok je u ponudi i baterija kapaciteta 60 kWh koja omogućuje doseg do 460 km. Standardno dolazi s podrškom za punjenje do 22 kWh, a u opciji je i podrška za punjenje izmjeničnom strujom do 130 kWh.

Velikih novosti ima i u unutrašnjosti koja donosi OpenR zaslon koji objedinjuje instrument ploču dijagonale 12,3 inča i središnji multimedijski zaslon veličine 9-inča (vodoravan položaj, osnovni model), odnosno onaj od 12 inča u ostalim paketima opreme (okomiti položaj – na fotografijama). Čitav sustav je nov i temelji se na Android Automotiv operativnom sustavu, a za brz rad se brine najnoviji Snapdragon procesor. Tu je i potpuno novo dizajnirani volan kojeg ne koristi ni jedan drugi model tvrtke.

Osim toga, serijski dolazi i Arkamys audio sustav, a u opciji je i Harman Kardon (serijski u najbogatijem paketu opreme) audio sustav s 9 zvučnika najveće snage 410 W, a koji se sastoji od dva visokotonska zvučnika u bočnim stranama armaturne ploče, dva srednjetonska zvučnika u prednjim vratima, dva visokotonska i dva srednjetonska zvučnika u stražnjim vratima i dubokotonski zvučnik u prtljažniku.

Megane E-TECH Electric bit će dostupan u šest boja karoserije: siva Rafale, siva Schist, plava Midnight, crvena Flame, crna Diamond i bijela Glacier; a tu je i do 30 dvobojnih kombinacija krova i nosača (i, ovisno o razini opreme, kućišta retrovizora) koji su dostupni u sivoj boji Schist, crnoj Diamond i bijeloj Glacier. Više razine opreme odlikuju se i posebnim elementima dizajna kao što je topla boja titanija na spojlerima prednjeg i stražnjeg odbojnika te bočnim usisnicima. Serijski dolaze 18-inčni naplatci, a u opciji su i oni veličine 20 inča.

Početak prodaje za novi Renault Megane E-TECH Electric zakazan je za ožujak sljedeće godine, a Renault za sada nije komunicirao nikakvu početnu cijenu, pa nećemo ni mi pisati nikakve procjene, jer se do onda može puno toga promijeniti.

KOMENTARI