Nakon 26 godina i 662.762 proizvedenih vozila – kraj za Audi TT

Nakon 26 godina i 662.762 proizvedenih vozila – kraj za Audi TT

Još jedan automobil je „ubijen“, a riječ je o Audiju TT, modelu koji je devedesetih godina žario i palio europskim cestama.

Audi je odabrao Sauber za strateškog partnera pri ulasku u Formulu 1
Predstavljena je nova izvedba Audija RS Q8 Performance i nadograđeni RS Q8
Pogledajte predivne predjele po kojima se vozi Audi e-tron

Priča o Audiju TT započinje u proljeće 1994. godine kada je Volkswagenov dizajnerski centar u Kaliforniji započeo razvoj dizajna novog automobila, a već 1995. godine je na Salonu automobila u Frankfurtu prikazan koncept novog modela. Zaobljeni oblik karoserije je pobudio velik interes te je koncept izgledao kao da je stigao iz budućnosti, a kada je počela proizvodnja na jesen 1998. godine, serijska se izvedba nije puno razlikovala od koncepta. To je omogućilo ovom modelu instant uspjeh, koji je dodatno pojačan predstavljanjem kabriolet izvedbe na ljeto 1999. godine. U devedesetim godinama prošlog stoljeća na europskim se cestama coupe oblik mogao sresti vrlo često, i to u svim klasama i veličinama zahvaljujući širokoj ponudi modela. No danas svi vole biti na „visokim petama“ pa coupei nisu više zanimljivi.

Tako je i Audi odlučio ugasiti ovaj model i to nakon tri generacije i 26 godina na tržištu. Tako je u Audijevoj tvornici u Győru u Mađarskoj s proizvodnih traka sišao posljednji Audi TT. To je bio 662.762 automobil koji je proizveden, a opremljen je 2,0-litrenim turbo benzinskim motorom i Quattro pogonom na sve kotače. Za sada nije potvrđeno hoće li TT ikad dobiti nasljednika, a i ako u nekom trenutku dobije, bit će to, nažalost, električni model.

KOMENTARI