Najpopularniji pick-up u Europi stiže s novim izgledom – ovo je novi Ford Ranger

Najpopularniji pick-up u Europi stiže s novim izgledom – ovo je novi Ford Ranger

Ford je novi Ranger razvijao u suradnji s kupcima, pa je tako obavljeno preko 5000 razgovora, a sve u vidu poboljšanja detalja koji kupcima najviše znače, a osim novog izgleda, novi Ranger ima još puno toga za ponuditi.

Stigao obnovljeni Duster, a na izbor su inačice koje pokreće benzin, dizel ili plin
Yaris Cross Adventure i Premiere Edition najavljuju dolazak novog gradskog SUV-a
Dorađena Toyota Hilux s novim motorom kod nas stiže početkom sljedeće godine

Aktualna generacija Ford Rangera je na tržištu preko 10 godina, a tijekom sljedeće godine na tržište stiže i njegova zamjena, koju će karakterizirati amerikanizirani dizajn na izvedbama za čitav svijet, uključujući i europsko tržište. Za one koji ne znaju, Ranger je najtraženiji pick-up na starom kontinentu i ima tržišni udio od gotovo 40 %, što je odličan rezultat.

A Ford ovog puta kreće s novim dizajnom, koji bi se trebao svidjeti i europskim kupcima, jer iz Forda govore kako su proveli preko 5000 razgovora s vlasnicima Rangera, a sve kako bi novi model prilagodili što većem broju kupaca.

A što je novo, pa puno toga. Novi Ranger dolazi s 50 mm širom karoserijom, ali i 50 mm većim međuosovinskim razmakom, a to omogućuje više prostora u kabini, ali i u utovarnom prostoru. On sada dolazi s vratima koja mogu poslužiti i kao radni stol, a tu je i osvjetljenje u 360 stupnjeva oko vozila.

U ponudi će biti benzinski i dizel motori, a samo potonji će stići na europsko tržište, iako vjerojatno najsnažniji 3,0-litreni V6 dizelaš neće stići. No zato su tu dva četiri cilindrična dizelaša, od kojih je dvolitreni opremljen s dvostrukim turbom, koji se mogu kombinirati sa 6-stupanjskim ručnim ili 6-stupanjskim automatskim (slabiji), odnosno 10-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Ford nije objavio informacije o snazi motora, no zna se kako će u ponudi biti izvedbe s pogonom samo na stražnje kotače, ali i s pogonom na sve kotače. Sada su u ponudi i kamere u 360 stupnjeva, pa prava off-road avantura može početi.

Unutrašnjost je sada puno modernija i donosi veliki 10-inčni ili 12-inčni zaslon, ovisno o opremi, koji dolazi s najnovijim Sync4 sustavom, a tu je i podrška za nadogradnju over-the-air, te digitalna instrument ploča. Uz to, sada je dostupan i adaptivni tempomat, a budući vlasnici će moći izabrati jedan od šest načina vožnje.

Kao ni tehnički podaci, nisu poznate ni cijene, no zna se kako će narudžbe za europsko tržište krenuti tek krajem sljedeće godine, dok se prve isporuke kupcima očekuju tek u prvoj polovici 2023. godine!

KOMENTARI