Na cestama je već milijun Dacia modela s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom

Na cestama je već milijun Dacia modela s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom

Dacia u ponudi ima tvornički ugrađen plin u vozilima od 2010. godine, a do sada je prodano čak milijun takvih vozila.

Saipa Cadila je novi automobil baziran na jednom starom automobilu
Jogger je novi Dacia model koji će biti dostupan i sa 7 sjedala
Dvije godine Dacije Spring – nove izvedbe i snažniji motor

Dacia još od 2010. godine nudi dvogorivne motore s pogonom na benzin i ukapljeni naftni plin, a sada je prodala milijunti primjerak takvog vozila! Takve izvedbe se nude u svim modelima, izuzev električnog Springa. Od 2020. se ovakav pogon naziva ECO-G100, a riječ je o motoru koji razvija okretni moment od 170 Nm pri 2000 o/min te pruža brojne prednosti. Tako je od benzinske inačice snažniji za 10 KS i 10 Nm, troši 10 % manje goriva i ispušta 10 % manje emisija CO2. Budući da ispušta 90 % manje sitnih čestica, može se pohvaliti i manjim ugljičnim otiskom.

Dacia već 14 godina opsežno ispituje i prilagođava tehnologiju motora ECO-G100, a ta izvedba je ujedno i izdržljiva i pouzdana koliko i benzinska izvedba, a nudi se i standardna tvornička garancija. Osim toga, sva vozila se od početka konstruiraju tako da se može ugraditi plinski pogon, a spremnik se ugrađuje na mjesto rezervnog kotača, što ne utječe na veličinu prtljažnika ili pak na spremnik goriva. Vožnja na plin donosi dugoročne uštede jer je cijena plina u Hrvatskoj niža od benzina za više od 40 %, pa kupci pri svakom punjenju spremnika mogu uštedjeti oko 30 EUR. Osim toga, vlasnici vozila s dvogorivnim motorom ostvaruju pravo na određene porezne olakšice kao što su niže naknade za onečišćenje, potpuno ili djelomično oslobođenje od obveze plaćanja poreza na registraciju (ovisno o području) itd.

Dvogorivni motor radi jednako dobro bez obzira na to koju vrstu goriva upotrebljava (ukapljeni naftni plin ili benzin). Osim toga, povezan je s dvama spremnicima od 50 litara (osim Joggera, koji ima spremnik plina 40 litara) te se jednostavno upotrebljava: vozač može ručno prebaciti s jedne vrste pogona na drugu ili vozilo to može učiniti automatski, primjerice kada se spremnik ukapljenog naftnog plina isprazni. Motor ECO-G100 u idealnim uvjetima može ostvariti doseg od do 1500 km s oba puna spremnika.

KOMENTARI