MG je najavio sportski kompakt MG4 EV XPower koji dolazi sa snagom od 435 KS

MG je najavio sportski kompakt MG4 EV XPower koji dolazi sa snagom od 435 KS

MG4 EV XPower će biti najsnažniji moderni serijski MG koji će se nuditi po cijeni povoljnijoj od konkurencije.

Test: MG4 Electric Luxury
Kineske marke imaju rekordan tržišni udio na europskom tržištu
MG konačno pokazao fotografije unutrašnjosti novog Cyberstera

MG4 je nedavno startao i na našem tržištu, a sada je najavljena i njegova sportska izvedba MG4 EV XPower koji će biti predstavljen na Goodwood festivalu brzine koji se održava od 13. do 16. srpnja. No nije riječ samo o sportskom modelu, već je i riječ o modelu koji će se prodavati po povoljnoj cijeni u odnosu na ono što nudi.

MG4 EV XPower pokreću dva elektromotora koji kombinirano daju najveću snagu od 320 kW/435 KS i 600 Nm okretnog momenta, a pogon se prenosi na sva četiri kotača. Prednji elektromotor ima snagu od 150 kW/204 KS, dok stražnji razvija snagu od 170 kW/231 KS.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje tek 3,8 sekundi, što je u vrhu klase kompaktnih sportskih automobila. Dorađen je i ovjes, čija je krutost povećana za 25%, a po prvi puta će biti dostupan i Dynamic Cornering Control System, sustavu koji upravlja okretnim momentom i njegovom raspodjelom na sva četiri kotača, a sve kako bi ležanje na cesti bilo što bolje. Osim toga, MG je ponovno kalibrirao i softver za regenerativno kočenje, a sve kako bi omogućio vožnju jednom papučicom u određenim situacijama. Pojačane su i kočnice pa se ovaj model sa 100 km/h zaustavlja nakon 33,9 m.

Što se tiče izgleda, MG je išao uglavnom na diskretne detalje i ne razmeće se nizom spojlera. Tako su ugrađene narančaste „XPower“ kočione čeljusti, dvobojna karoserija s crnim krovom, a tu su i novi 18-inčni aluminijski naplatci. Osim toga, ova izvedba dobiva i opcijsku Racing zelenu boju karoserije.

I za kraj ostaje cijena koja će u Velikoj Britaniji startati od 36.495 GBP, odnosno preračunato u eure oko 42.695 eura, što je cijena po kojoj konkurencija nudi tek osnovni model.

KOMENTARI