Šesta generacija E-klase postala je još veća, pa je gotovo dostigla duljinu od 5 metara, točnije 4949 mm, a tu je i 1880 mm širine i 1468 mm visine. Tu je i veći međuosovinski razmak dug 2961 mm, kao i širi tragovi kotača, a sve to pridonosi većoj ponudi prostora za putnike. A prtljažnik varira od 540 litara, koliki je obujam kod blagohibridnih izvedbi, do tek 370 litara koliko je velik kod plug-in hibridnih izvedbi.

Što se tiče samog izgleda, inspiracija je nova S-klasa, no donosi novi detalj dnevnih LED svjetala sprijeda, a tu je i trokraka zvijezda u stražnjim LED svjetlima. No mora se priznati da izgleda puno elegantnije od prethodnika, a tome pridonose i sakrivene ručice za otvaranje vratiju, kao i sakrivene ispušne cijevi.

I za dizajn unutrašnjosti inspiracije je pronađena u S-klasi, a i ovdje su dostupna tri opcijska zaslona – digitalni instrumenti, središnji multimedijski zaslon i zaslon ispred suvozača koji tijekom putovanja može gledati film. No da bi to bilo sigurno, s vozačeve pozicije nije moguće gledati na zaslon tijekom vožnje.

„Obična“ unutrašnjost dolazi s dva zaslona, a uvijek su dostupna udobna sjedala, mnogo prostora, kao i već dobro poznati Mercedesov MBUX sustav. On nudi i posebne programe wellnessa koji će vam pomoći da se riješite stresa, dok bi ventilacijski otvori trebali upuhivati svježi zrak kako nikome u vožnji ne bi pozlilo.

Svi motori nove E-klase su elektrificirani, a ponuda kreće s benzincem E 200 koji dolazi sa snagom od 150 kW/204 KS i 320 Nm okretnog momenta, a slijedi dizelaš E 220 d sa 145 kW/197 KS i 440 Nm okretnog momenta, koji se u opciji nudi i s 4Matic pogonom na sve kotače. Oni su opremljeni i starter generatorom snage 17 kW/23 KS.
Plug-in hibridne izvedbe dolaze kombinirane s dvolitrenim benzincem i elektromotorom, a nude se izvedbe E 300 e i E 300 e 4Matic ukupne snage sustava 230 kW/313 KS i 550 Nm, kao i E 400 e 4Matic ukupne snage sustava 280 kW/381 KS i 650 Nm okretnog momenta. Nova baterija ima veći kapacitet koji omogućuje autonomiju do 100 km.

Mercedes-Benz je već najavio kako na jesen stiže i karavan izvedba, a nakon nje i All-Terrain izvedba, kao i AMG izvedbe. ali treba napomenuti i kako je ovo posljednji novi model koji je postavljen na MRA II platformu, a već sljedeća generacija bi trebala biti dostupna samo kao potpuno električni model…


KOMENTARI