Mazda 3 i CX-30 dobile novi osnovni motor obujma 2,5 litre i snage 140 KS

Mazda 3 i CX-30 dobile novi osnovni motor obujma 2,5 litre i snage 140 KS

Mazda je pripremila blago osvježenje za kompakt 3 i kompaktni SUV CX-30, a riječ je o novom blagohibridnom motoru.

Novi gradski SUV s osebujnim dizajnom: Hyundai Bayon
Test: Renault Megane Conquest TCe 160 EDC esprit Alpine
Test: Cupra Terramar 1.5 eTSI DSG

Mazda ne žuri s elektrifikacijom, što nije nimalo loše, a upravo su objavljene informacije o manjim promjenama na modelima Mazda 3 i CX-30. Naime, Mazda je poznata po tome što priprema sitne nadogradnje gotovo svake godine za gotovo sve modele, a veći redizajni su iznimno rijetki. Tako je i novostima za 2025. godinu, gdje najviše promjena ima ispod poklopca motora.

Naime, iz ponude se miče početni dvolitreni benzinac u izvedbama sa 122 KS i sa 150 KS, a novi motor ima obujam od 2,5 litre, četiri cilindra i 238 Nm okretnog momenta, a može se kombinirati sa 6-stupanjskim ručnim ili 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Osim toga, maksimalni se okretni moment sada postiže na 3300 okretaja, što je 700 okretaja manje nego prije, što bi trebalo olakšati ubrzanja. Osim toga, oba su modela dobili upravljanje glasom putem Alexe, a standardna je i nova hibridna navigacija s online ažuriranjem i prometnim informacijama u stvarnom vremenu. Dorađena Mazda 3 e-Skyactiv G140 u Njemačkoj starta od 28.140 eura, dok Mazda CX-30 e-Skyactiv G140 starta od 28.640 eura.

KOMENTARI