Još od predstavljanja prve generacije daleke 1996. godine, LX je najbolji i najluksuzniji Lexusov model, a od tada je prodano preko 500.000 primjeraka na više od 50 tržišta. To je jako dobar rezultat za ovakav luksuzan i skup model, a zanimljivo je kako je u Rusiji i ostalim istočnoeuropskim zemljama prodano preko 60.000 primjeraka.
Nova generacija, četvrta po redu, temelji se na Toyoti Land Cruiser (J300), čija je premijera bila u lipnju ove godine, a novi LX je postavljen na novu GA-F platformu koja mu je omogućila uštedu u težini i do 200 kg. Točne vanjske dimenzije nisu objavljene, no zna se kako je međuosovinski razmak dug 2850 mm, a novi model nudi jednake prilazne i odlazne kuteve prilikom off-road vožnje.
Za pogon se brinu novi 3,5-litreni V6 twin-turbo benzinski motor (LX 600) koji razvija maksimalnu snagu od 305 kW/415 KS i nudi maksimalni okretni moment od 650 Nm, a tu je i novi 3,3-litreni V6 twin-turbo dizelaš (LX 500d) koji razvija maksimalnu snagu od 220 kW/299 KS i nudi maksimalni okretni moment od 700 Nm. Oba motora su uparena s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem, a pogon je na sve kotače.
U potpuno novoj unutrašnjosti ističu se čak dva zaslona na središnjoj konzoli, od kojih je gornji dijagonale 12,3 inča, dok je donji dijagonale 7 inča. Tu je i četverozonski klima uređaj, a putnici na stražnjim sjedalima imaju svoje zaslone, kao i HDMI priključak za multimedijske uređaje. Uz to, nova VIP izvedba nudi se s četiri individualna sjedala, kako bi komfor bio na najvišoj razini.
Novi Lexus NX je dostupan u izvedbi s 5 i sa 7 sjedala, a za dobar zvuk brine se serijski premium audio sustav s 10 zvučnika, dok je u opciji Mark Levinson premium audio sustav s čak 25 zvučnika. Osim visokih luksuznih standarda, ovaj je model opremljen i svim najnovijim sigurnosnim sustavima, među kojima treba istaknuti BladeScan adaptivna duga svjetla koja mogu biti uključena, no koja ne zasljepljuju ostale vozače.

2021.03.24
KOMENTARI