Ovogodišnji GIMS (Geneva International Motor Show) s više od 150.000 svjetskih, europskih i švicarskih premijera posjetilo je jako puno ljudi, 602.000, ali to je za 9% manje nego što je sajam bio posjećen prije godinu dana. Uz mnogobrojne izlagače jedan je štand naročito privlačio pozornost, ali ne samo zbog dva nova automobila koja su bila izložena na štandu – Concept Ami One i Citroënist.
Citroënov štand predstavljao je 100 godina postojanja tvrtke, a istovremeno se fokusirao i na budućnost. Zbog toga je žiri stručnjaka, koji to radi od 2004. godine, odabrao Citroënov štand za najbolji na GIMS 2019.
Nagrada za kreativnost osvojena je i iz razloga što je žiri bio posebno impresioniran načinom prikazivanja povijesti i budućnosti branda, zadržavajući pri tome jedinstvenost i kvalitetu raspoloživog prostora.
“La Maison Citroën” bio je spektakularan štand koji je kombinirao dizajn i udobnost kako bi se olakšalo otkrivanje u dinamičnom, toplom i digitalnom okruženju. Štand je zamišljen kao prostor za život i učenje, odlikuje se jedinstvenom arhitekturom i nudi svakodnevnu izvedbu „Mjesto do C“, na kojem se Ami One Concept slobodno kretao ispred publike.
KOMENTARI