
Nakon gotovo 34 godine i 1,87 milijuna proizvedenih primjeraka, Volkswagen je 12. prosinca ove godine proizveo posljednji VR6 motor. Predstavljen je na sajmu automobila u Ženevi 1991. godine, a ugrađivao se u mnoge modele – Golf, Vento, Passat, Corrado, Touareg i mnoge druge modele Volkswagena, ali se nudio i kod drugih brendova. Tako se mogao dobiti u modelima kao što su Audi Q7, Škoda Superb, Seat Leon i Porsche Cayenne. A vjerovali ili ne, uz pojedine preinake, ovaj motor se ugrađivao i u Mercedes Vito!

A ako vam se čini da VR6 motora nema već dugo, razlog tome je što se taj motor, radi prestrogih ekoloških standarda, u Europskoj uniji ne nudi od gotovo desetak godina, no u ostatku svijeta ste i dalje mogli kupovati modele s ovim motorima. Ne zaboravite, zrak iz EU se ne miješa s ostatkom zraka na svijetu, pa je to razlog zašto se drugdje mogao dobiti, a kod nas ne. Jer mi ipak udišemo isključivo nezagađeni zrak. No da se mi vratimo natrag na Volkswagen, koji je ovaj model ukinuo jer prelazi na manje četverocilindrične motore koji su štedljiviji i učinkovitiji, te se mogu lakše integrirati u moderne modularne platforme.


KOMENTARI