Kia EV6 – konačno znamo sve detalje o novom električnom crossoveru

Kia EV6 – konačno znamo sve detalje o novom električnom crossoveru

Nakon prvih fotografija, Kia je sada objavila i sve detalje o svom novom električnom modelu koji će dolaziti u tri izvedbe, kao EV6, EV6 GT-Line i EV6 GT; a dostupne su i dvije veličine baterija, a najsnažnija izvedba nudi snagu od 585 KS.

Fiat Panda s integriranom mobilnom aplikacijom Waze
Renault Koleos za 2021. godinu ponovno dostupan s benzinskim motorom
Genesis GV70 je novi SUV model luksuzne marke Hyundaija

Prije otprilike dva tjedna Kia je objavila prve fotografije svojeg novog električnog crossovera EV6, model koji je vrlo značajan za Kiju. To je ujedno i prvi od 7 novih električnih modela koji će biti predstavljeni do 2027. godine i kojima Kia najavljuje elektrifikaciju brenda, a ponosno nosi novi logo. Donosi i novi način označavanja električnih modela, a sastoji se od slova EV, a nakon kojih će se nalaziti broj koji će označavati o kako velikom modelu se radi. Uz to donosi i novi dizajnerski izričaj, koji će u budućnosti poprimiti svi novi modeli Kije, a sam model EV6 će dolaziti u tri izvedbe – standardnoj EV6, potom slijedi EV6 GT-Line te se na vrhu ponude nalazi model EV6 GT.

Početak ponude čini izvedba sa standardnom baterijom kapaciteta 58 kWh i pogonom na stražnje kotače, a nudi snagu od 125 kW/170 KS i 350 Nm okretnog momenta, no nije objavljeno koliki je doseg te izvedbe. S istom je baterijom dostupna i izvedba s pogonom na sve kotače, a snaga sustava je tada 173 kW/235 KS i nudi se 605 Nm okretnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6,2 sekunde. Baterija većeg kapaciteta nudi 77,4 kWh i nudi se također u izvedbi s pogonom na stražnje kotače (168 kW/228 KS; 350 Nm) ili na sve kotače (239 kW/325 KS; 605 Nm). Izvedba s pogonom na dva kotača nudi doseg preko 510 km, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,2 sekunde.

Top model EV6 GT je dostupan samo s baterijom većeg kapaciteta (77,4 kWh) i nudi se samo s pogonom na sve kotače, a nudi snagu od 430 kW/585 KS i čak 740 Nm okretnog momenta, a to je dovoljno za maksimalnu brzinu od 260 km/h, ali i za ubrzanje od 0 do 100 km/h za svega 3,5 sekundi. EV6 nudi mogućnost punjenja od 800V i 400V bez dodatnih adaptera, brzim punjenjem se baterija od 10 do 80 posto može napuniti za svega 18 minuta kod svih izvedbi, dok do 100 km dodatnog dosega možete napuniti za manje od 4 i pol minute (2WD s baterijom od 77,4-kWh). Naravno, ako ste uopće u prilici naći tako snažan punjač.

Dimenzije Kije EV6 su 4.680 mm dužine (4.695 mm za GT-Line i GT), 1.880 mm širine (1.890 mm za GT-Line i GT), 1.550 mm visine (1.545 mm za GT), dok je međuosovinski razmak kod svih izvedbi dug 2.900 mm. Prtljažnik ima obujam od 520 l, odnosno od 1.300 l kada se preklope stražnja sjedala, a tu je i prednji obujma 52 litre kod izvedbe 2WD, odnosno od 20 litara kod izvedbe s pogonom na sve kotače.

U unutrašnjosti se nalaze dva zaslona veličine 12 inča, koja su spojena i čine jednu cjelinu, tako se ispred vozača nalazi digitalna instrument ploča, dok je drugi zaslon namijenjen postavkama i infotainment sustavu. Tu je i head-up display, kao i niz najnovijih sustava pomoći vozaču, uključujući i adaptivni tempomat i zadržavanje vozila u sredini trake.

Nova Kia EV6 dolazi u drugoj polovici godine, a poznate su cijene u Njemačkoj, gdje bez poticaja startaju od 44.990 EUR (oko 344.000 kn), dok cijena za GT-Line s baterijom većeg kapaciteta starta od 54.990 EUR (oko 420.000 kn). EV6 GT dolazi kasnije, pa njena cijena još nije objavljena.

KOMENTARI