Kakvo iznenađenje: Ferrari SF90 Stradale je prvi PHEV ikada

Kakvo iznenađenje: Ferrari SF90 Stradale je prvi PHEV ikada

Donedavno je to bila čista znanstvena fantastika (SF), Ferrari s električnim pogonom, ali danas je stigao demanti u obliku PHEV modela SF90 Stradale koji uz četiri motora nudi ukupno 1000 KS

Zamijenili ulje u motoru i dobili dodatnih 20 KS
Top 10 super automobila u 2017
Svjetska premijera Ferrari Portofino V8 sa 600 KS

Ferrari SF90 Stradale u društvu s ostalima modelima

Miran nedjeljni dan ući će u povijest: Ferrari je upravo predstavio prvi svoj plug-in hibrid SF90 Stradale. Kao što i znači riječ Stradale, namijenjen je vožnji po cesti, dakle ne radi se o vozilu namijenjenom vožnji samo po stazi.

Kombiniraju se turbobenzinski V8 motor snage 780 KS i 220 KS (162 kW) snažan hibridni pogon od tri električna motora uz koje Ferrari SF90 Stradale s mjesta do 100 km/h ubrzava za samo 2,5 sekundi. Dva električna motora smještena su u prednjem dijelu vozila, a treći se nalazi između benzinskog motora i novog 8-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom namijenjenima stražnjem pogonu. Ovo je najsnažniji 8-cilindrični motor u povijesti Ferrarija.

Iz Maranella model s 4WD pogonom najavljuju kao vrhunac 90-godišnjeg postojanja Ferrarija, a ugrađena litij-ionska baterija od 7,9 kWh jamči prelazak oko 25 kilometara samo na električni pogon. Dakle, možete očekivati da pored vas projuri ovaj crveni Ferrari kojeg uopće niste čuli da vam se približava, a pri tome će se koristiti samo dva prednja motora. Najveća brzina koju može tako bešumno postići je 135 km/h. Ali, uparivanjem trećeg električnog motora i V8 benznskog postiže se 340 km/h, uz ukupno 800 Nm okretnog momenta.

U stražnjem dijelu V8 motor zajedno s ostalim komponentama – mjenjačem i turbinom punjenom zrakom razvija do 900 stupnjeva Celzijusa topline tako da je posebna pozornost posvećena elektroničkim komponentama koje su osjetljive na temperaturu. Torque Vectoring dostupan je na prednjoj osovini kako bi se upravljalo trakcijom unutar i izvan kotača pri vožnji po zavojima, s ciljem iskorištavanja cjelokupne snage.

I interijer ide u smjeru budućnosti kako bi oči bile usmjerene na cestu, a ruke na kolu upravljača. Uz ekran na kojem se prikazuju svi instrumenti (okretomjer, brzinomjer, podaci tijekom vožnje, putno računalo) SF90 Stradale ima head-up display na koji se projiciraju razne informacije. Na ekranima se prikazuju 3D efekti, a na kolu upravljača nalaze se touch komande. Ovo je potpuno novo i neočekivano. Ali, iza upravljača se nalaze dvije velike polugice s kojima se mijenjaju stupnjevi prijenosa u vožnji.

Ferrari SF90 Stradale dužine je 4710 mm, ima 2650 mm međuosovinskog razmaka dok je trag kotača u prednjem dijelu 1679 mm (255/35 ZR20), a u stražnjem 1652 mm (315/30 ZR20). Distribucija mase iznosi 45:55, a coupe karoserija ima masu 1570 kg.

KOMENTARI