Toyota je 2016. godine predstavila model C-HR (Coupe High Rider), a to je bila i prekretnica za Toyotu i C-segment u Europi. A istim putem nastavlja i druga generacija, čije su prve informacije i fotografije upravo objavljene. Osim već poznatih hibridnih izvedbi s većom snagom, u ponudu po prvi puta stiže i plug-in hibridna izvedba, a u ponudi ostaje i izvedba s pametnim pogonom na sve kotače – AWD-i.
Ono što je za svaku pohvalu je ponovno hrabar dizajn, netipičan za Toyotu, no ukupan dojam je pozitivan. Uz to, sjetite li se koncepta Prologue, bit će vam jasno da su promijenjeni samo detalji, a C-HR će biti i prva Toyota koja će imati sakrivene ručice za otvaranje vratiju!
Naravno, poseban se naglasak stavlja na dvobojne karoserije, slično ono što smo vidjeli kod malenog Ayga X. Uz to, tu su i kotači koji mogu ići do veličine od 20 inča, a kao i električni model bZ4X dolazi s krovnim spojlerom koji je podijeljen na dva dijela.
Unutrašnjost donosi 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču, dok će se za multimediju brinuti ili 8-inčni ili 12,3-inčni zaslon, a podržava bežično spajanje s Apple CarPlay i Android Auto uređajima. Unutrašnjost sada nudi više prostora, a tu je i ambijentalno osvjetljenje koje možete prilagoditi vlastitim bojama. Za pohvalu je i što se glavno podešavanje klimatizacije vrši fizičkim tipkama.
Što se tiče pogonskih motora, u ponudi je 1,8 i 2,0-litreni hibridni električni pogon (HEV), kao i 2,0-litreni plug-in električni (PHEV) model. 2,0-litreni HEV model će biti dostupan i s pametnim pogonom na sve kotače AWD-i. Svi motori su iz pete generacije Toyotinog hibridnog sklopa.
1,8-litrena izvedba sada nudi snagu od 140 KS, što je 18 KS više nego prva generacija, dok dvolitrena izvedba sada ima snagu od 198 KS umjesto dosadašnjih 184 KS. Plug-in hibridna izvedba pak ima snagu sustava od 223 KS i dolazi s 13,8 kWh baterijom koja omogućuje doseg do 66 km na struju.
I za kraj moramo spomenuti kako je novi model 3 cm kraći od prethodnika, no istovremeno je 3 cm širi, a međuosovinski je razmak ostao iste duljine – 2,64 m. Proizvodit će se u Turskoj, a na tržište stiže do kraja godine, a cijene će biti poznate naknadno. Po našoj procjeni teško da će startati ispod 35.000 eura…
KOMENTARI