Suzuki je već predstavio ostale modele na europskom tržištu s blagim hibridnim sustavom, a izuzetak su bili Jimny i Swift Sport, a sada je i potonji dobio 48V blagi hibridni sustav, a sve kako bi se smanjila vrijednost CO2 koja kod ovog modela iznosi 127 g/km.
Pod poklopcem motora je i dalje poznati 1,4-litreni turbo benzinac, no sada je potpomognut 48V blagim hibridnim sustavom i starter generatorom, a sada Swift Sport Hybrid raspolaže sa 130 KS i 235 Nm okretnog momenta, a u odnosu na benzinsku izvedbu je to 10 KS manje i 5 Nm okretnog momenta više.
I masa praznog vozila je nešto veća i sada iznosi 1.025 kg, no maksimalna brzina ovog modela je i dalje 210 km/h, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h sporije za sekundu, odnosno traje 9,1 sekundu.
Osim novog pogona, sada je i serijska oprema bogatija i, među ostalim, uključuje sustav za prepoznavanje znakova i sustav za prepoznavanje vozila u mrtvom kutu, 17-inčne polirane aluminijske naplatke, LED prednja svjetla, kameru za vožnju unazad i središnji multimedijski zaslon sa smartphone link podrškom.
Swift Sport Hybrid bi se na našem tržištu trebao pojaviti uskoro, a očekujemo cijenu ispod 150.000 kuna. Ovaj model će se za europsko tržište proizvoditi u tvornici Sagara u Japanu.
KOMENTARI