I Renault Fuego slavi svoj 40. rođendan

I Renault Fuego slavi svoj 40. rođendan

U ožujku 1980. godine predstavljen je Fuego, coupe koji je zamijenio modele Renault 15 i 17, a izdvajao je i imenom koje se nije temeljilo na principu slova R i brojčane oznake.

Predstavljena je dvolitrena Toyota GR Supra s 258 KS i 400 Nm okretnog momenta
Novi Porsche 911 Turbo S dolazi sa 650 KS, čak 70 KS više od prethodnika
Škoda Kodiaq GT u coupe stilu

Kada je u ožujku daleke 1980. godine predstavljen novi coupe iz Renaulta, novi Fuego je podigao veliku prašinu. Model koji je zamijenio coupe modele Renault 15 i Renault 17, temeljio se na platformi limuzine Renault 18, a donio je moderan i atraktivan dizajn i revolucionarni naziv koji se izdvajao od ostatka game koji su bili označeni slovom R i brojkom.

Namjera je bila osvojiti što širu publiku, neovisno o njezinoj kupovnoj moći, i radi toga je stvorena bogata ponuda modela. Između osnovne inačice TL i najnaprednije inačice Turbo našle su se inačice GTL, TS, GTS, TX, GTX, pa čak i inačica s turbodizelskim motorom.

Obujam motora iznosio je od 1.400 do 2.000 kubičnih centimetara, a snaga motora se kretala od 63 KS do 160 KS. Inačica GTS bila je referentni model te je činila većinu od 226.000 modela Fuego proizvedenih tijekom pet godina.

Fuego je bio dug 3,66 m i širok 1,75 m, a masa mu je bila 970 kg. Njegova duga bočna vrata olakšavala su ulazak na stražnja sjedala, a prtljažnik se skrivao ispod trećih vratiju koja su ustvari bila samo zanimljivo dizajnirano staklo.

Fuego je stigao i na tržište SAD-a, a ova se inačica isticala standardnim američkim odbojnicima, svjetlima, pokazivačima smjera i posebnom opremom: aluminijskim naplatcima i gumama Michelin TRX, električno sklopivim platnenim krovom, sustavom središnjeg zaključavanja, klima-uređajem i fantastičnim presvlakama.

Zasigurno niste znali kako je Renault Fuego iz 1982. bio je prvi automobil sa sustavom daljinskog zaključavanja, a također je prvi automobil koji je na upravljaču imao komande audiosustava.

KOMENTARI