I dok je po operativnoj dobiti Toyota nedodirljiva sa 7,15 milijardi američkih dolara, na drugo mjesto je pristigao Hyundai Motor Group koji je ostvario 5,09 milijardi američkih dolara operativne dobiti, dok je Volkswagen Grupa prijavila operativnu dobit od 4,94 milijardi američkih dolara. A kako i ne bi rezultati za Volkswagen bili svake godine sve lošiji kada se ništa nije pomaknulo od 2019. godine, kada je bio predstavljen Volkswagenov plan, kada se mislilo kako će VW s lakoćom Teslu svrgnuti s trona, no prodajni rezultati električnih vozila su podbacili, čak i u Kini. A na tamošnjem tržištu se udružio s tvrtkom Xpeng, kako bi proširio ponudu vozila u Kini, ali i smanjio troškove razvoja novih vozila u Europi. No Xpeng dolazi i na europsko tržište, pa ćemo vidjeti kako će se borba odvijati ovdje. A već smo pisali ovdje kako Volkswagen najavljuje prekretnicu u dizajnu električnih modela, s nadom kako će imati bolji prihvat kupaca.
No vratimo se mi na Hyundai Motor Group koja bilježi rast već niz godina, a za to su zaduženi brendovi Hyundai, Kia i Genesis, kao i široka ponuda vozila s Ice, električnim i pogonom na vodik, a i dalje razvija svoja električna vozila, ali i nove tehnologije kao što su navlake za prikolice sa solarnim ćelijama, koja bi mogla pomoći pri sakupljanju energije u pokretu. No nije samo Hyundai grupa ta koja radi sve bolje, pa će nekada div Volkswagen opasno morati promijeniti strategiju koja, kako podaci prikazuju, nije baš najbolja.
KOMENTARI