Hyundai je objavio detalje o novoj generaciji električne Kone

Hyundai je objavio detalje o novoj generaciji električne Kone

Hyundai je konačno otkrio detalje o drugoj generaciji Kone s električnim pogonom, a bit će dostupna s dva kapaciteta baterija, a nudit će se i i-Pedal način vožnje s jednom papučicom kakav smo već vidjeli kod drugih proizvođača.

Za sljedeću godinu Mitsubishi priprema dva nova modela
Smart je predstavio model #3, novi električni coupe SUV
Nakon hibridne i plug-in hibridne izvedbe, stiže i električna Toyota C-HR+

Krajem prošle godine Hyundai je najavio drugu generaciju svojeg popularnog modela Kona, a sada su konačno objavljeni i detalji oko električne izvedbe ovog modela. I u svojoj prvoj generaciji ova je izvedba bila hvaljena zahvaljujući dobrom omjeru cijene i autonomije, a novi bi model trebao otići još korak dalje.

Kona će biti u ponudi u dvije izvedbe, odnosno s dvije veličine baterije, a o tome će ovisiti i snaga motora. Tako će izvedba Standard Range imati bateriju kapaciteta 48,4 kWh koja po WLTP-u nudi autonomiju do 342 km, a tu će izvedbu pokretati elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 114,6/154 KS i nudi 255 Nm okretnog momenta.

Druga izvedba ima oznaku Long Range i dolazi s baterijom kapaciteta 65,4 kWh, a koja bi trebala omogućiti autonomiju do 490 km. Ovu izvedbu pokreće i snažniji elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 160 kW/214 KS, te nudi isti okretni moment od 255 Nm. Obje izvedbe dolaze s pogonom na prednje kotače.

I Hyundai će ponuditi mogućnost vožnje samo s jednom papučicom, a sustav je nazvan i-Pedal. Automobile s takvim sustavom smo već vozili, a kad se jednom naviknete, što ne traje predugo, poželjet ćete da svi automobili imaju tu opciju. Tu je i Smart Regenerative System koji automatski prilagođava količinu regenerativnog kočenja na osnovi informacija o prometu ispred vozila. Uz to, tu je i niz drugih sustava pomoći vozaču.

Podsjetimo i kako je nova generacija Kone duža za 175 mm, šira za 25 mm i ima 60 mm veći međuosovinski razmak od prethodne generacije, što omogućuje više prostora za putnike i prtljagu, a sa svojom dužinom od 4355 mm i širinom od 1825 mm i dalje ostaje kompaktan automobil.

Unutrašnjost donosi dva 12,3-inčna zaslona, od kojih jedan služi kao instrument ploča, a drugi je multimedijski zaslon, a nudi se i ažuriranje na daljinu. Uz to, tu je i opcijski HUD (Head Up Display) koji se projicira na vjetrobransko staklo kao projekcija 12-inčnog zaslona.

Kupci će moći birati između čak 19 boja karoserije, kao i između 6 različitih boja unutrašnjeg uređenja, a očekuje se kako bi nova Kona u svim izvedbama trebala biti dostupna u drugoj polovici godine, no još nije poznato po kojim cijenama.

KOMENTARI