Hyundai je objavio detalje o novoj generaciji električne Kone

Hyundai je objavio detalje o novoj generaciji električne Kone

Hyundai je konačno otkrio detalje o drugoj generaciji Kone s električnim pogonom, a bit će dostupna s dva kapaciteta baterija, a nudit će se i i-Pedal način vožnje s jednom papučicom kakav smo već vidjeli kod drugih proizvođača.

Predstavljen je Volvo C40 Recharge
Otkriveni su svi detalji druge generacije Citroena C3 Aircross
Facelift za električnu Subaru Solterru

Krajem prošle godine Hyundai je najavio drugu generaciju svojeg popularnog modela Kona, a sada su konačno objavljeni i detalji oko električne izvedbe ovog modela. I u svojoj prvoj generaciji ova je izvedba bila hvaljena zahvaljujući dobrom omjeru cijene i autonomije, a novi bi model trebao otići još korak dalje.

Kona će biti u ponudi u dvije izvedbe, odnosno s dvije veličine baterije, a o tome će ovisiti i snaga motora. Tako će izvedba Standard Range imati bateriju kapaciteta 48,4 kWh koja po WLTP-u nudi autonomiju do 342 km, a tu će izvedbu pokretati elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 114,6/154 KS i nudi 255 Nm okretnog momenta.

Druga izvedba ima oznaku Long Range i dolazi s baterijom kapaciteta 65,4 kWh, a koja bi trebala omogućiti autonomiju do 490 km. Ovu izvedbu pokreće i snažniji elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 160 kW/214 KS, te nudi isti okretni moment od 255 Nm. Obje izvedbe dolaze s pogonom na prednje kotače.

I Hyundai će ponuditi mogućnost vožnje samo s jednom papučicom, a sustav je nazvan i-Pedal. Automobile s takvim sustavom smo već vozili, a kad se jednom naviknete, što ne traje predugo, poželjet ćete da svi automobili imaju tu opciju. Tu je i Smart Regenerative System koji automatski prilagođava količinu regenerativnog kočenja na osnovi informacija o prometu ispred vozila. Uz to, tu je i niz drugih sustava pomoći vozaču.

Podsjetimo i kako je nova generacija Kone duža za 175 mm, šira za 25 mm i ima 60 mm veći međuosovinski razmak od prethodne generacije, što omogućuje više prostora za putnike i prtljagu, a sa svojom dužinom od 4355 mm i širinom od 1825 mm i dalje ostaje kompaktan automobil.

Unutrašnjost donosi dva 12,3-inčna zaslona, od kojih jedan služi kao instrument ploča, a drugi je multimedijski zaslon, a nudi se i ažuriranje na daljinu. Uz to, tu je i opcijski HUD (Head Up Display) koji se projicira na vjetrobransko staklo kao projekcija 12-inčnog zaslona.

Kupci će moći birati između čak 19 boja karoserije, kao i između 6 različitih boja unutrašnjeg uređenja, a očekuje se kako bi nova Kona u svim izvedbama trebala biti dostupna u drugoj polovici godine, no još nije poznato po kojim cijenama.

KOMENTARI