Strateško partnerstvo između Hyundaija i Kije s jedne strane te Rimac automobili s druge odnosi se na suradnju na razvoju električnih automobila visokih performansi. Investiranjem 80 milijuna u Rimac, Hyundai grupa se želi bolje pozicionirati u industriji električnih automobila.
Suradnja se odnosi na razvoj električne izvedbe Hyundaijevog N branda sportskih automobila te visokih performansi vozila na gorive ćelije. Hyundai je oznaku N već dodao na modele i30 N i i30 N Fastback. Do 2020. godine trebali bismo vidjeti dva električna automobila visokih performansi kao rezultat suradnje.
Novom suradnjom Hyundai Motor Group nastoji ubrzati svoj prijelaz na čistu mobilnost i pozicionirati se kao globalni lider u vođenju promjena u grani električnih vozila. Rimac se već etablirao kao lider u tehnologiji električnih vozila visokih performansi te kao proizvođač električnih sportskih automobila.
Krajem lipnja 2018. Porsche je preuzeo udio od 10 posto u Rimac Automobili, a krajem rujna 2018. Rimac je potpisao ugovor o suradnji s Pininfarinom vrijedan 600 milijuna kuna.
KOMENTARI