Iako se na europskom tržištu Honda Accord ne nudi već neko vrijeme, u SAD-u je ona i dalje u ponudi, a upravo je predstavljena njena 11. generacija koja donosi novi izgled i puno više tehnologije. Mnoge vanjske linije su slične onima s nove generacije Civica, što nije nimalo loše, a linija krova je pomalo kupeovska, što je danas traženo, posebice u ovom segmentu limuzina.
Jedanaesta generacija Accorda je duga 4971 mm, što je za 69 mm više nego prije, dok mu je širina 1862 mm i visina 1450 mm. Međuosovinski razmak je rastegnut na 2830 mm, dok se vozi na kotačima veličine 17 do 19 inča.
U ponudi su dva pogonska agregata, a početni je 1,5-litreni turbo s četiri cilindra koji razvija maksimalnu snagu od 143 kW/195 KS i pritom nudi okretni moment od 260 Nm, a uparen je s automatskim CVT mjenjačem. Snažniji pogonski sklop je hibridni, a kombinira dvolitreni benzinski motor i elektromotore, što u konačnici daje ukupnu snagu sustava od 152 kW/207 KS i pritom nudi okretni moment od 335 Nm. Naravno, potonji bi trebao imati i puno manju potrošnju, on detaljni tehnički podaci još nisu objavljeni.
Unutrašnjost donosi 10,2-inčnu digitalnu instrument ploču, dok je središnji multimedijski zaslon dijagonale 7 inča u početnim paketima opreme, dok u bogatijim dolazi puno veću zaslon dijagonale 12,3 inča. Šteta je samo što se bežični punjač mobitela može dobiti samo u najskupljem paketu opreme, dok su Apple CarPlay i Android Auto bežični u bogatijim paketima opreme.
Tu su i mnogobrojni sigurnosni sustavi kao što je nadzor mrtvog kuta koji „vidi“ na udaljenosti od 25 metara, a tu si drugi sustavi kao što je adaptivni tempomat, sustav za zadržavanje vozila unutar trake te ostali sigurnosni sustavi. Honda još nije objavila cijene nove generacije, a zna se kako sigurno neće stići na europsko tržište.
KOMENTARI