Hoće li Volkswagen stvarno ugasiti Golf?

Hoće li Volkswagen stvarno ugasiti Golf?

Ovih dana su mnogi mediji prenijeli kako je novi direktor Volkswagena izjavio kako bi se moglo dogoditi da Golf ne dobije nasljednika, no kolike su stvarne šanse za to?

Renault najavio novi koncept, ovog puta je riječ o modelu koji vozi na vodik
HYVIA je zajednički projekt Grupe Renault i Plug Powera s ciljem stvaranja cjelovitog ekosustava LGV s pogonom na gorivne ćelije
Nakon tri generacije, Škoda će vjerojatno ugasiti Fabiju Combi

„Moramo još vidjeti isplati li se razvijati nova generacija modela koji neće moći trajati sedan ili osam godina kao do sada.“, rekao je Thomas Schäfer u intervjuu kojeg je dao njemačkom magazinu Welt. A upravo ta izjava je napravila mnoge polemike oko toga hoće li se pojaviti nova generacija Golfa ili ne. Naime, nova generacija Golfa, odnosno Golf 9 je prvotno bio planiran za 2027. godinu, no u međuvremenu je EU donijela odluku o zabrani prodaje automobila s klasičnim motorima s unutarnjim sagorijevanjem 2035. godine, pa bi tada trebala prestati i proizvodnja budućeg Golfa. To znači da bi puna proizvodnja trajala između 6 i 7 godina. A to je u današnje vrijeme prekratko razdoblje kako bi se isplatio razvoj potpuno novog automobila.

Prema njegovim izjavama, razvoj facelifta osme generacije Golfa je u tijeku, no u sljedećih godinu dana bit će odlučeno hoće li se krenuti s razvojem nove generacije ovog modela. No nekako imamo osjećaj kako će se to dogoditi, no vjerojatno u ponudi neće biti mnogo izbora oko pogonskih motora, no sasvim je sigurno kako će se puno više novaca uložiti u razvoj druge generacije modela ID.3, odnosno takozvanog „električnog Golfa“, s kojim bi Volkswagen trebao nastaviti put koji je do sada vodio Golf. Osim toga, iz izjave kako se kod manjih automobila teško mogu pokriti troškovi razvoja, dolazi se do zaključka kako bi i Polo mogao biti uskoro ugašen. A što se tiče modela UP, on već sada ima električnu izvedbu, a za 2025. godinu je najavljen i potpuno novi električni gradski automobil s cijenom prvotno najavljenom ispod 20.000 eura, da bi se naknadno ona povisila na 25.000 eura. A što će biti s Golfom? Prema našim procjenama, sljedeća generacija će se definitivno pojaviti na tržištu.

KOMENTARI