Ferrari ograničava personalizaciju svojih automobila

Ferrari ograničava personalizaciju svojih automobila

Ova sportska marka će u budućnosti ograničiti mogućnost personalizacije ako ona nije u skladu s vizijom brenda.

Peugeot slavi 210. rođendan!
Toyota je razvila novi gorivni članski sustav
Mazda je predstavila plan za budućnost koji dolazi u tri faze

Oni koji imaju mnogo novaca, ne moraju uvijek imati i mnogo stila, poznato je to odavno, a izgleda kako će Ferrari stati na kraj takvim problemima tako što će ograničiti personalizaciju automobila ako se ona ne slaže s njihovom filozofijom. „Interno smo razmišljali kako bi mogli unaprijed definirati konfiguracije boja, a to trebamo napraviti kako bi obranili vrijednost i identitet brenda. Ne želimo raditi čudne ili neukusne automobile!“ rekao je Benedetto Vigna, glavni direktor Ferrarija.

Upravo to znači kako su, barem tako izgleda, u tvrtki odlučili stati na kraj neukusnim kupcima koji imaju mnogo novaca i žele jedinstvene modele koji su potpuno drugačiji od ostalih. Iako to donosi mnogo novaca, identitet brenda i dobar ukus Ferrariju su ipak važniji. No to ipak ne znači da će napraviti novu crnu listu kupaca koji su njihove automobile naknadno preradili nakon kupnje, a koje se nisu svidjele upravi Ferrarija. S druge strane, danas je sve u što većoj zaradi, pa ostaje pitanje koliko je sve ovo moguće napraviti ako kupac ponudi iznos s pet, šest ili više znamenki, a da pritom želi boju karoserije i unutrašnjosti po svom izboru, a koja se ne sviđa managementu Ferrarija?

KOMENTARI