Hibridni Czinger 21C ima ukupno 1.250 KS i juri 452 km/h

Hibridni Czinger 21C ima ukupno 1.250 KS i juri 452 km/h

Predstavljeni hiper automobil Czinger 21C ima hibridni pogon, dolazi iz Kalifornije, a najavljeno je kako će biti napravljen u ograničenoj seriji od svega 80 primjeraka, a u planu je i natjecateljska izvedba.

Preko 1.000 KS snažan Mercedes-AMG Project One sve bliži serijskoj proizvodnji
Hyperion XP1 je električni konkurent Bugatti Chironu
Rimac Nevera – domaći električni hiperautomobil vrhunskih performansi

Czinger Vehicles, tvrtka koja dolazi iz Kalifornije (SAD), prvi je puta najavila model 21C kao prototip, i to prošle godine tik pred Ženevski auto salon, gdje je trebao imati prvo predstavljanje javnosti, no kako je salon u međuvremenu bio otkazan, javnost ga nije imala prilike vidjeti uživo. No sada se to mijenja.

Naime, stigla je vijest kako je model 21C sada gotov s razvojem i može započeti serijska proizvodnja, a najavljeno je kako će biti proizvedeno svega 80 primjeraka. Ovaj hiperautomobil je poseban i po tome što suvozač sjedi iza vozača, a sve kako bi aerodinamika bila što bolja.

Czinger 21C pokreće hibridni sustav koji se sastoji od 2,88-litrenog V8 biturbo motora i dva elektromotora, od kojih svaki pokreće po jedan kotač sprijeda, a ukupna snaga sustava je 1.250 KS, a uz doplatu je moguće dobiti i dodatnih 100 KS snage.

Sustav je uparen sa 7-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem, a pogon se prenosi na sve kotače, s time da stražnje kotače pokreće benzinski motor, a prednje elektromotori. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje svega 1,9 sekundi, od 0 do 300 km/h za 8,5 sekundi, dok ubrzanje od 0 do 400 km/h traje 21,3 sekunde. Maksimalna brzina ovog modela je 452 km/h.

21C je napravljen isključivo od ultralakih materijala pa ne čudi kako je težina vozila tek 1.240 kg, a iako vozač i suvozač sjede jedan iza drugoga, širina karoserije je čak 2.050 mm. Iz tvrtke najavljuju i natjecateljsku izvedbu koja bi trebala biti još lakša, a početna cijena je najavljena i preračunato iznosi oko 1,4 milijuna eura.

KOMENTARI