Iako je Ford Ranger Raptor dostupan još od sredine 2019. godine, pod poklopcem motora se i dalje nalazi tek dvolitreni turbo dizel koji razvija maksimalnu snagu od 157 kW/213 KS i pritom nudi 500 Nm okretnog momenta, te je uparen s 10-brzinskim automatskim mjenjačem, dok je pogon na sve kotače.
Kada se spomene Raptor, odmah se misli da je snaga puno veća, no izgleda kako je i ovo dovoljna snaga, jer je ovakva izvedba iznimno popularna u Australiji. Stoga ni ne čudi kako su u Fordu odlučili optički doraditi ovaj model.
Ford Ranger Raptor X je dug 5.398 mm, širok 2.180 mm i visok 1.873 mm, dok je udaljenost od tla 283 mm. Dio zasluge leži i u naplatcima veličine 17 inča s gumama izrazito visokog bočnog profila, a dimenzije su im 285/70 R17. Ova izvedba dolazi samo u kombinaciji s dvostrukom kabinom.
Što se tak izgleda tiče, najnovije izdanje nosi oznaku modelske godine 2021. a može se prepoznati po mat crnim elementima kao što je prednja maska s velikom Ford natpisom, prednji i stražnji branik, kao i blatobrani, ručke na vratima i retrovizori, te roll-bar u prtljažnom prostoru.
Tu su i crveno crne Racing naljepnice, a crveno crna kombinacija se nastavlja i u unutrašnjosti te donosi crveni umetak na volanu, te crvene kontrastne šavove na crnim sjedalima. Ostatak unutrašnjosti izgleda kao i druge izvedbe Rangera, a po nama mu nedostaje malo boje na središnjoj konzoli, gdje je gotovo sve monotone crne boje.
Prodaja za Ranger Raptor X u Australiji kreće u srpnju, a već su na cestama primijećeni testni modeli nove generacije koja bi trebala biti predstavljena sljedeće godine. Nova će se generacija nuditi i u plug-in hibridnoj izvedbi.
KOMENTARI