Ford obnovio Pumu, i pritom izbacio najsnažniji benzinski motor iz ponude

Ford obnovio Pumu, i pritom izbacio najsnažniji benzinski motor iz ponude

Ford je obnovio svoj B-SUV model Puma koji je dobio blage dizajnerske promjene, novu unutrašnjost i višu cijenu.

U Ženevi nas očekuje svjetska premijera novog Toyotinog B-SUV modela
Ovo je potpuno novi električni Fiat 600e, a hibrid stiže dogodine
EV2 koncept najavljuje budući najpovoljniji električni Kia model

Iako je Ford Puma prilično dobro prihvaćena na europskom tržištu, domaći zastupnik kod nas nije uspio postići uspjeh, što je šteta jer je riječ o simpatičnom vozilu s poprilično prostora u kompaktnim dimenzijama.

Što se tiče dizajna, dorađena Puma ima novi svjetlosni potpis sprijeda, a Ford logo je sada povećan i postavljen na prednju masku, dok straga promjena nema. U ponudu stiže i nova boja karoserije Cactus siva, a u ponudi su aluminijski naplatci u veličinama od 17 do 19 inča.

No u unutrašnjosti su promjene velike. Sada je tu nova 12,8-inčna digitalna instrument ploča, dok je središnji multimedijski zaslon sada dijagonale 12 inča i dolazi s najnovijim SYNC4 operativnim sustavom. No ono što je bilo dobro, više nije. Tako su maknute fizičke tipke upravljanja klimatizacijom, pa su one sada osjetljive na dodir i postavljene su ispod zaslona! Čemu to? Nov je i upravljač, kao i dizajn ručice automatskog mjenjača.

Uz to, Ford je iz ponude izbacio i najsnažniju Pumu ST s 200 KS, te je sada najsnažnija blagohibridna izvedba sa 170 KS i 248 Nm okretnog momenta koja je uparena isključivo s automatskim mjenjačem. Maksimalna brzina je 210 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7,4 sekunde. Početak ponude čini 1,0-litreni turbo benzinac sa 125 KS u kombinaciji s ručnim ili automatskim mjenjačem, te izvedba sa 155 KS koja je dostupna isključivo s automatskim mjenjačem.

Očekuje se kako će prve isporuke kupcima krenuti prije ljeta, a već se znaju i cijene u Njemačkoj gdje je Puma poskupjela za čak 1500 eura, što znači da će kod nas poskupiti i još više!

KOMENTARI