Ford Focus na testovima bočnog i frontalnog udara

Ford Focus na testovima bočnog i frontalnog udara

Novi Ford Focus na EuroNCAP testiranju postigao je maksimalnih 5 zvjezdica

10 činjenica o najnovijem Fordu Focusu
Rješenje za rupe na cestama
Broj žena vlasnica automobila raste većom stopom nego kod muškaraca

U novi Ford Focus ugrađena je sigurnosna tehnologija koja osim pješaka i vozila pomoću tri radara, dvije kamere i 12 ultrazvučnih senzora može prepoznati i bicikliste te automatski kočiti kako bi se izbjegao sudar (funkcionira i po mraku), a maksimalnoj ocjeni na nezavisnom EuroNCAP testiranju pripomogli su napredna struktura karoserije i materijali visoke čvrstoće. Inače, Focus je dobio maksimalni broj bodova na testovima bočnog i frontalnog udara.

EuroNCAP je Focusu dodijelio najbolje ocjene prema oba kriterija za putnike u vozilu – sigurnost odraslih putnika (85%) i sigurnost djece u vozilu (87%), što je zasluga i 40-postotnog povećanja prednjeg opterećenja zbog Fordove nove C2 platforme, kao i 33-postotnog povećanja materijala visoke čvrstoće.

Novi Ford Focus dolazi s velikim brojem sustava pomoći u vožnji. Adaptivni tempomat unaprijeđen je sa Stop & go funkcijom, prepoznavanjem ograničenja brzine i zadržavanjem vozila u sredini prometnog traka, pametnom tehnologijom ograničavanja brzine, Fordovim adaptivnim sustavom prednjih svjetala koji prepoznaje zavoje i po prvi puta u industriji – prometne znakove.

Asistencija upravljanja uz pomoć radara i kamera detektira sporija i zaustavljena vozila ispred te pruža podršku vozaču kako bi izbjegao sudar. Ako dođe do nesreće, sustav pomoći vozaču pomoći će smanjiti utjecaj mogućeg sekundarnog sudara automatski aktivirajući kočnice. Usporavanje vozila može potencijalno smanjiti ozljede putnika i daljnje oštećenje vozila.

Nadalje, prvi Fordov head-up zaslon koji će se ponuditi u Europi pomaže vozaču da usmjeri svoju pažnju na cestu ispred sebe, dok stražnja širokokutna kamera s pogledom od 180 stupnjeva pomaže pri kretanju unatrag i parkiranju. Fordov sustav upozorenja o mrtvom kutu i sustav upozorenja vozača na izlasku s parkirališta, prilikom vožnje unatrag upozorava vozača na vozila koja bi uskoro mogla proći iza njega, a sada po prvi put sustav automatski može aktivirati kočnice kako bi izbjegao ili ublažio sudar ako vozač ne reagira na upozorenja.

Novi Focus dostupan je kao peterovratni hatchback, karavan, a na određenim tržištima i kao četverovratna limuzina. U ponudi su paketi opreme Trend i Titanium, sportska oprema ST-Line te luksuzna oprema Vignale. Prvi Focus Active crossover model bit će predstavljen početkom iduće godine u dvije izvedbe, klasičnoj s pet vrata te karavanskoj izvedbi.

KOMENTARI