Citroen je oduvijek nudio zanimljive automobile, a novi Ami je svakako jedan od takvih vozila. U odnosu na prošlogodišnji koncept Ami One, serijska izvedba se nije puno mijenjala, pa tako i ona ima vrata koja se otvaraju na suprotne strane, a ponekad je jako teško razaznati gledate li vozilo sprijeda ili straga.

Ami nije pravi automobil, već je riječ o četverociklu, a isto tako je klasificiran i Renault Twizzy, no za razliku od njega putnici sjede jedan pored drugoga, a karoserija je u potpunosti zatvorena.

Citroen Ami pokreće elektromotor najveće snage 6 kW, odnosno 8 KS, i omogućuje mu najveću brzinu od 45 km/h. I zahvaljujući svemu nabrojanom, navedenim vozilom mogu upravljati i četrnaestogodišnjaci u Francuskoj, dok u većini ostalih zemalja Europe njime mogu upravljati šesnaestogodišnjaci.

Ami je dug 2,41 m, širok je 1,39 m i visok 1,52 m, što su dimenzije idealne za gradske sredine, a i sam radijus okretanja mu je svega 7,2 metra, pa ga možemo nazvati i pravim malim zvrkom. Težina vozila je 425 kg, a ako se uračunaju i baterije, ukupna težina iznosi 485 kg.

Ugrađena baterija je kapaciteta 5,5 kWh i omogućuje Amiju doseg do 75 km s jednim punjenjem, a punjenje na najobičnijoj kućnoj utičnici traje 3 sata. Naravno, Ami je moguće puniti i na javnim punionicama putem adaptera.

I za kraj ostaje da objavimo cijenu, koja u Francuskoj iznosi 6.000 EUR (oko 45.000 kn), a moguće je Ami i iznajmiti ili koristiti putem car sharinga. Ostaje za vidjeti hoće li Ami stići i na naše tržište i kolika će mu biti cijena.


KOMENTARI