Dorađeni Porsche Macan sada donosi više snage u svim izvedbama

Dorađeni Porsche Macan sada donosi više snage u svim izvedbama

Porsche je ponovo doradio Macan, jedan od svojih popularnijih modela, a osim dorađenog izgleda, sve izvedbe su dobile više snage, a izbačena je Turbo izvedba, pa je sada top model Macan GTS.

Porscheu ne ide baš dobro
Porsche u prvih devet mjeseci u plusu 3 posto
Nova GARAŽA je na svim kioscima: Otkrivamo kako proći tehnički od prve, a vozili smo Porsche Macan, Mitsubishi Outlander, Jeep Wrangler

Od svojeg predstavljanja 2014. godine, Porsche Macan je prodan u više od 600.000 primjeraka, a vrlo je važan model za Porsche zato što preko 80 % kupaca do sada nisu posjedovali Porsche. Uz to, velik broj kupaca su Žene, a na najvećem Macanovom tržištu, onom u Kini, gotovo 60 % kupaca su žene.

Dok ne stigne nova generacija, Porsche je pripremio novu obnovu za ovaj model. Izvana ćete ga najlakše prepoznati po novim LED svjetlima sprijeda, novom maskom i branikom, a i straga je promijenjen branik, kao i grafika stražnjih svjetala.

U ponudi su tri izvedbe, Macan, Macan S i Macan GTS, a početni model dolazi s dvolitrenim benzincem koji razvija maksimalnu snagu od 195 kW/265 KS, odnosno nudi 20 KS više nego prije. Vozi se na 19-inčnim aluminijskim naplatcima, a može pojuriti sve do 232 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 6,2 sekunde.

Slijedi izvedba Macan S koji dolazi s 2,9-litrenim twin-turbo V6 motorom koji sada razvija 26 KS više, odnosno ukupno 279 kW/380 KS i može voziti brzinom od 259 km/h, a za ubrzanje do stotke treba 4,6 sekundi. Ovaj se model vozi na 20-inčnim naplatcima.

Novi top model je Macan GTS koji dolazi s istim 2,9-litrenim motorom, no u ovoj izvedbi razvija maksimalnu snagu od 324 kW/440 KS, što je 60 KS više nego ranije. Maksimalna brzina ovog modela je 272 km/h, a za ubrzanje do stotke treba 4,3 sekunde, a vozi se na 21-inčnim naplatcima. Sve izvedbe dolaze sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke i sve imaju pogon na sve kotače, a GTS model serijski dolazi s Porsche Active Suspension Managementom (PASM).

Unutrašnjost donosi manje fizičkih prekidača i više onih osjetljivih na dodir, a tu je i serijski 10,9-inčni multimedijski sustav s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay. Volan i ručica mjenjača su preuzeti s modela 911, a sve izvedbe sada serijski donose i analogni sat koji je smješten na vrh središnje konzole.

Novi Porsche Macan na tržište stiže u listopadu, a cijene u Njemačkoj startaju od 472.000 kuna za Macan, 538.000 kuna za Macan S, odnosno od 662.000 kuna za Macan GTS.

KOMENTARI