Kad je Toyota 1968. godine predstavila prvu generaciju Hiluxa, vjerojatno ni sama nije bila svjesna činjenice u koju legendu će se razviti taj model. Hilux je na glasu kao jedan od najizdržljivijih modela, a samo se trebate sjetiti što je sve ekipa iz ”starog” Top Geara radila jednom primjerku, no i nakon potapljanja u moru, Hilux je uspio zapaliti.
No vratimo se mi na dorađeni Hilux koji ujedno u ponudu uvodi i novi 2,8-litrenu turbo dizel motor koji razvija maksimalnu snagu od 204 KS i 500 Nm okretnog momenta, a koji do stotke ubrzava za 10,1 sekundu sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, odnosno za 10,7 sekundi s automatskim mjenjačem, dok je maksimalna brzina u svim izvedbama 175 km/h.
Ovaj je motor dostupan samo u izvedbi Extra Cab i Double Cab te s pogonom na sve kotače, a prosječna potrošnja mu je od 7,8 do 10,1 litre, a treba naglasiti kako je spremnik goriva kod ovog modela velik i ima obujam od 80 litara.
U ponudi je i dalje i 2,4-litreni turbo dizel motor sa 150 KS i 400 Nm okretnog momenta koji je dostupan sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i izborom pogona na dva ili na sve kotače, dok je u kombinaciji s automatskim mjenjačem dostupan samo 4×4 pogon.
Sa slabijim motorom je Hilux dostupan i u Single Cab izvedbi, a maksimalne brzine svih izvedbi su između 170 i 175 km/h, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h im treba između 12,8 i 13,2 sekunde, a pritom je prosječna potrošnja od 8,8 do 10,3 litre.
Izvana je Hilux dobio novu prednju masku i branik te nova prednja i stražnja LED svjetla, tri nove boje karoserije i nove 18-inčne aluminijske naplatke. Ponuda dodatne opreme je dodatno proširena, a u ponudu Hiluxa stiže i nova izvedba Invincible.
On donosi posebnu masku hladnjaka i branik, donju zaštitnu ploču, zaštitu blatobrana, te poseban izgled kvake vrata, naplataka i stražnje stranice sanduka. U kabini, Invincible se temelji na specifikaciji High uz ekskluzivnu ploču s instrumentima, crnim metalik i crnim kromiranim umetcima i posebnim dizajnom pametnog ključa. Na izvedbi s dvostrukom kabinom (Double Cab), svijetloplava rasvjeta obloga prednjih i stražnjih vrata kao i dvobojne presvlake sjedala od perforirane kože daju dodatni pečat izgledu kabine.
Hilux je dorađen i u unutrašnjosti, a u oči prvo upada novi 8-inčni infotainment sustav s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay kakvog već znamo iz ostalih novijih Toyota modela, a u ponudu stiže i JBL Premium Audio sustav s 9 zvučnika i 8-kanalnim pojačalom.
Naravno, sve off-road sposobnosti, a riječ je o prilično sposobnom automobilu izvan asfalta, su poboljšane, pa nema straha otići s njime u blato. Novi Hilux na naše tržište stiže početkom sljedeće godine, a tada će biti poznate cijene, paketi opreme i sve konfiguracije pogona, motora i kabina koji će biti dostupni kod nas.
KOMENTARI