Dorađena Toyota Hilux s novim motorom kod nas stiže početkom sljedeće godine

Dorađena Toyota Hilux s novim motorom kod nas stiže početkom sljedeće godine

Na domaće tržište početkom sljedeće godine stiže redizajnirani Hilux koji donosi, uz postojeći od 150 KS, i novi 2,8-litreni turbo dizel s 204 KS i 500 Nm okretnog momenta.

Yaris Cross Adventure i Premiere Edition najavljuju dolazak novog gradskog SUV-a
Započele su online rezervacije za novu Toyotu Yaris Cross
Upravo predstavljena redizajnirana Dacia Duster donosi mnogo novosti

Kad je Toyota 1968. godine predstavila prvu generaciju Hiluxa, vjerojatno ni sama nije bila svjesna činjenice u koju legendu će se razviti taj model. Hilux je na glasu kao jedan od najizdržljivijih modela, a samo se trebate sjetiti što je sve ekipa iz ”starog” Top Geara radila jednom primjerku, no i nakon potapljanja u moru, Hilux je uspio zapaliti.

No vratimo se mi na dorađeni Hilux koji ujedno u ponudu uvodi i novi 2,8-litrenu turbo dizel motor koji razvija maksimalnu snagu od 204 KS i 500 Nm okretnog momenta, a koji do stotke ubrzava za 10,1 sekundu sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, odnosno za 10,7 sekundi s automatskim mjenjačem, dok je maksimalna brzina u svim izvedbama 175 km/h.

Ovaj je motor dostupan samo u izvedbi Extra Cab i Double Cab te s pogonom na sve kotače, a prosječna potrošnja mu je od 7,8 do 10,1 litre, a treba naglasiti kako je spremnik goriva kod ovog modela velik i ima obujam od 80 litara.

U ponudi je i dalje i 2,4-litreni turbo dizel motor sa 150 KS i 400 Nm okretnog momenta koji je dostupan sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i izborom pogona na dva ili na sve kotače, dok je u kombinaciji s automatskim mjenjačem dostupan samo 4×4 pogon.

Sa slabijim motorom je Hilux dostupan i u Single Cab izvedbi, a maksimalne brzine svih izvedbi su između 170 i 175 km/h, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h im treba između 12,8 i 13,2 sekunde, a pritom je prosječna potrošnja od 8,8 do 10,3 litre.

Izvana je Hilux dobio novu prednju masku i branik te nova prednja i stražnja LED svjetla, tri nove boje karoserije i nove 18-inčne aluminijske naplatke. Ponuda dodatne opreme je dodatno proširena, a u ponudu Hiluxa stiže i nova izvedba Invincible.

On donosi posebnu masku hladnjaka i branik, donju zaštitnu ploču, zaštitu blatobrana, te poseban izgled kvake vrata, naplataka i stražnje stranice sanduka. U kabini, Invincible se temelji na specifikaciji High uz ekskluzivnu ploču s instrumentima, crnim metalik i crnim kromiranim umetcima i posebnim dizajnom pametnog ključa. Na izvedbi s dvostrukom kabinom (Double Cab), svijetloplava rasvjeta obloga prednjih i stražnjih vrata kao i dvobojne presvlake sjedala od perforirane kože daju dodatni pečat izgledu kabine.

Hilux je dorađen i u unutrašnjosti, a u oči prvo upada novi 8-inčni infotainment sustav s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay kakvog već znamo iz ostalih novijih Toyota modela, a u ponudu stiže i JBL Premium Audio sustav s 9 zvučnika i 8-kanalnim pojačalom.

Naravno, sve off-road sposobnosti, a riječ je o prilično sposobnom automobilu izvan asfalta, su poboljšane, pa nema straha otići s njime u blato. Novi Hilux na naše tržište stiže početkom sljedeće godine, a tada će biti poznate cijene, paketi opreme i sve konfiguracije pogona, motora i kabina koji će biti dostupni kod nas.

KOMENTARI