Crash test: Mercedes-Benz EQC

Crash test: Mercedes-Benz EQC

U Mercedes-Benzovom tehnološkom centru za sigurnost vozila, jednom od najnaprednijih mjesta u svijetu na kojem se testiraju sudari, snage su odmjerili EQC s jedne strane i metalni blokovi s druge strane

Pet EuroNCAP zvjezdica za novu električnu Mazdu MX-30
Subaru Solterra je osvojila maksimalan broj zvjezdica za sigurnost
Najsigurniji automobili u 2018. godini su…

U Mercedesovom se centru testiraju različiti modeli vozila, pa i prototipovi, a u teškim uvjetima sudara testiran je novi električni model EQC. Uz standardne testove ispitivanja sudara primijenjeni su mnogi strogi sigurnosni standardi kod baterije, a mnogi od njih prelaze definirane zakonske zahtjeve.

Baterija u Mercedesu EQC okružena je robusnim okvirom s integralnom strukturom za zaštitu od sudara. Elementi deformacije postavljeni su između okvira i baterije, a svrha im je apsorpcija dodatne sile u slučaju ozbiljnog bočnog udarca.

U prednjem dijelu vozila nalazi se zaštita baterije kojoj je namjena sprječavanje razlijevanja tekućine po drugim dijelovima vozila. Nadalje, novi okvir okružuje pogonske elemente smještene u prednjem dijelu.

Visokonaponski sustav se automatski isključuje u slučaju sudara te se kroz kratko vrijeme smanjuje napon ispod opasnog. Istovremeno, i proces punjenja se automatski ograničava ukoliko se udar dogodi dok je vozilo spojeno na brzi punjač. Postavljene su i točke za isključivanje visokonaponskog napajanja kojima može pristupiti stručna osoba.

Zatim se uspostavlja poziv prema službama za pomoć, uz slanje lokacije na kojoj se dogodio sudar, uključuje se svjetlo u kabini, pokreće se spuštanje prednjih prozora kako bi se ventilirao prostor nakon aktivacije zračnih jastuka. Otključava se centralno zaključavanje vozila, kolo upravljač se podiže ukoliko je elektrificirano.

Pogledajte kako izgleda Mercedesova priprema za sudar električnog SUV-a EQC te što se događa s vozilom tijekom udarca:

KOMENTARI