Bugatti Bolide Concept: od 0 do 500 km/h za 20,16 sekundi

Bugatti Bolide Concept: od 0 do 500 km/h za 20,16 sekundi

Bolide Concept je pravi bolid koji je namijenjen vožnji na stazama a koji razvija maksimalnu snagu od 1.600 KS, odnosno čak 1.850 KS ako se koristi 110-oktansko gorivo.

Najbrži automobili kroz povijest
Ovo je najskuplji automobil na svijetu
Posljednji svoje vrste: Bugatti W16 Mistral

Iako puno konja ne znači dobar auto ili mnogo zabave u vožnji, u slučaju Bugatti Bolide Concepta je baš tako. Iako je riječ o konceptu, riječ je o u potpunosti voznom automobilu koji donosi vrhunske performanse.

A kako i ne bi kada ga pokreće 8,0-litreni W16 motor koji razvija maksimalnu snagu od 1.177 kW/1.600 KS kada se koristi standardno 98-oktansko gorivo, odnosno 1.361 kW/1.850 KS kada se koristi 110-oktansko gorivo.

Pritom nudi i 1.850 Nm okretnog momenta, a motor je uparen sa 7-brzinskim DSG mjenjačem, dok je pogon na sve kotače. Na umu treba imati i omjer težine/snage koji iznosi tek 0,67 kg po KS. Bugatti Bolide Concept je težak tek 1.240 kg, što je odličan rezultat za 4.756 mm dug, 1.998 mm širok i tek 995 mm visok automobil.

Zahvaljujući svemu nabrojanome, ubrzanja su odlična, pa ono do stotke traje 2,17 sekundi; od 0 do 200 km/h traje 4,36 sekundi; od 0 do 300 km/h 7,37 sekundi; od 0 do 400 km/h 12,08 sekundi, dok ono od 0 do 500 km/h traje svega 20,16 sekundi, a maksimalna brzina od preko 500 km/h nije točno specificirana.

Zanimljiv je i podatak o ubrzanju od 0 km/h do 400 km/h i do ponovnog zaustavljanja koje traje svega 24,64 sekunde! Bugatti je objavio i vremena na dvije staze, i to na Le Mansu koje Bolide Concept prolazi za 3:07.1 minute, dok mu za prelazak Nürburgringa treba 5:23.1 minuta.

Osim svih navedenih performansi i karakteristika, Bolide Concept se odlikuje i odličnim dizajnom iz kojeg god da ga kuta pogledate, dok je unutrašnjost predodređena vozaču. Svakako treba spomenuti i kako je Bugatti za razvoj ovog koncepta utrošio tek 8 mjeseci rada, a naknadno će se znati hoće li ikada ući u serijsku proizvodnju.

KOMENTARI