BMW se vraća utrkama izdržljivosti s modelom M Hybrid V8

BMW se vraća utrkama izdržljivosti s modelom M Hybrid V8

BMW je predstavio novi natjecateljski automobil koji će se dogodine natjecati u GTP klasi IMSA WeatherTech SportsCar prvenstva 2023. godine, a za upravljačem će biti četiri vozača.

Predstavljen je novi BMW M2 i izgleda kako smo i očekivali
Stiže i treća izvedba: BMW serije 8 Gran Coupe
BMW serije 4 Cabrio vraća meki krov u modu

BMW je predstavio konačan izgled i boje svojeg novog trkaćeg bolida M Hybrid V8, s kojim će se dogodine natjecati u sjevernoameričkom prvenstvu IMSA WeatherTech SportsCar u GTP klasi, a već je najavljeno i kako se 2024. godine BMW vraća u utrke izdržljivosti WEC (World Endurance Championship).

Mnogi ovaj model smatraju duhovnim nasljednikom modela V12 LMR s kojim je BMW 1999. godine bio najuspješniji na utrci 24 sata Le Mansa. Novi model teži 1030 kg, ima međuosovinski razmak od 3150 mm, širinu od 2000 mm, a dužina mu je 5100 mm.

Pokreće ga četverolitreni V8 twin-turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od oko 470 kW, odnosno oko 640 KS, a najveći okretni moment je oko 650 Nm, dok je maksimalan broj okretaja motora 8200 u minuti. Performanse nisu objavljene.

No objavljena je lista vozača, i to njih četvero. To su Connor De Phillippi, Philipp Eng, Augusto Farfus i Nick Yelloly. Oni će voziti dva BMW M Hybrid V8 automobila, sa startnim brojevima 24 i 25, na svim utrkama sezone. De Phillippi i Yelloly činit će jedan par, dok će se Eng i Farfus udružiti u drugi. Dobit će podršku na četiri IMSA utrke izdržljivosti u Daytoni, Sebringu, Watkins Glenu i Road Atlanti.

Jedan dodatni čovjek koji će biti uključen u utrku 24 sata Daytone je vozač IndyCara Colton Herta. On je jedna od zvijezda američke trkaće scene i slavio je pobjedu u Daytoni zajedno s BMW M Teamom RLL 2019. – s BMW-om M8 GTE u klasi GTLM. Preostali endurance vozači bit će objavljeni naknadno.

KOMENTARI