Od sada je Ford Fiesta dostupna i s blagim hibridnim pogonom, po prvi puta u povijesti. Dostupna je u dvije izvedbe, sa 125 KS i sa 155 KS, a riječ je o jednolitrenom EcoBoost turbo benzincu koji je kombiniran s 48V blagim hibridnim sustavom. Ova izvedba nudi 24 Nm okretnog momenta više i prosječnu potrošnju od 5 litara za izvedbu sa 125 KS, dok snažnija izvedba sa 155 KS nudi 20 Nm okretnog momenta više, ali ujedno nudi i 50 % više momenta pri nižim okretajima.
Sada je u Fiesti dostupan i adaptivni tempomat (AAC), koji uključuje Stop & Go i prepoznavanje znakova, pa će duga putovanja biti manje zamorna. Tu je i Ford SYNC 3 multimedijski sustav koji je dorađen kako bi njegova upotreba bila što lakša, a dolazi na zaslonu od 8 inča. Standardno dolazi s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay, a dostupno je i bežično punjenje mobitela.
U ponudu je dodan i sustav za automatsko parkiranje, sustav za prepoznavanje nailaska vozila pri izlasku s parkinga s automatskim kočenjem, a Fiesta Active je na izbor dobila dva nova načina vožnje (Sport i Trail, uz već dostupne Eco, Normal i Slippery), dok je sada dostupan i B&O Sound audio sustav.
Nove izvedbe Ford Fieste na tržište stižu uskoro, a točna cijena i popis opreme će biti objavljene uskoro.
KOMENTARI