U 2025. godini svaki treći kupac Audija trebao bi kupiti automobil na električni ili barem plug-in hibridni pogon, najavljeno je to na strategiji Audi.Vorsprung.2025. Krajem prošle godine usvojen je plan djelovanja i transformacije kako bi se poboljšala struktura troškova i ubrzalo transformaciju na nove poslovne modele, za što je planiran iznos od milijardu eura.
Do 2025. godine oko 40 milijardi eura uložit će se u strateška područja poput e-mobilnosti, autonomne vožnje i digitalizacije, a digitalizirat će se i proizvodnja. U području električne mobilnosti Audi želi postati broj jedan među premium proizvođačima.
Proizvodnja prototipa Audi e-tron prvi je rezultat inicijative Roadmap E koja za cilj do 2025. godine ima u potpunosti elektrificirati sve modele u ponudi. Audi e-tron bit će prvi automobil koji se može napajati brzim punjačima snage do 150 kilovata što će omogućiti da se za samo 30 minuta osigura kapacitet potreban za prelazak većih udaljenosti (baterija bi trebala omogućiti prelazak više od 400 kilometara). U 2019. godini Audi e-tron Sportback bit će drugi potpuno električni automobil ponuđen tržištu, a zatim godinu dana kasnije stiže Audi e-tron GT iz Audi Sport odjela. Ponudit će se i električni model u premium kompaktnom segmentu 2020. godine.
Volkswagen, Audi i Porsche rade na moduarnoj električnoj platformi koja će služiti za razvoj električnih automobila srednjeg segmenta, velikih automobila i luksuznih modela. Time će se značajno smanjiti troškovi razvoja.
Audi Aicon obilježit će 50 godina krilatice napredak kroz razvoj (Vorsprung durch Technik); bit će to prvi Audijev autonomni električni automobil koji se u proizvodnji očekuje sredinom sljedećeg desetljeća.
KOMENTARI