Alfa Romeo Junior stigla u salone, a cijene kreću od 28.490 eura

Alfa Romeo Junior stigla u salone, a cijene kreću od 28.490 eura

Najmanji Alfa Romeo SUV je stigao i na naše tržište, a dostupan u hibridnoj i električnoj izvedbi i s tri paketa opreme.

Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio za 2020. godinu postaju još napredniji
Alfa Romeo slavi 110. rođendan i ponovo otvara muzej za javnost
Posljednje zbogom za Alfa Romeo Giuliettu

Trebao je biti Milano, ali na kraju je Junior, no bez obzira na to riječ je o jako zanimljivom modelu koji će zasigurno povećati prodaju Alfa Romea. A sada je konačno stigao i na naše tržište gdje je dostupan u hibridnoj i električnoj izvedbi, a kupci mogu birati i između tri paketa opreme, pa će svatko moći lako odabrati omiljenu izvedbu. Junior je gradski SUV koji je dug 4170 mm, širok 1780 mm i visok 1500 mm, a što se tiče dužine, smješten je u sredinu između bratskih modela. Tako je od modela Fiat 600 i Jeepa Avengera duži 86 mm, no od Peugeota 2008 je kraći za 134 mm. No dizajniran je u tipičnom Alfinom dizajnerskom izričaju, pa se izgledom ne može zamijeniti s braćom, a za pohvalu je i prtljažnik koji ima obujam od 400 litara kod električne izvedbe, odnosno 415 litara kod hibridne izvedbe.

U kabini se osjeti sportski štih, pa je središnja konzola s 10,25-inčnim multimedijskim zaslonom zakrenuta prema vozaču, a iste su dijagonale i digitalni instrumenti. Svakako moramo istaknuti i pohvaliti što su komande klimatizacije odvojene od zaslona i imaju fizičke tipke, a za razliku od braće, Junior dolazi s profiliranijim sjedalima.

Što se tiče motora, tržištu će posebno biti zanimljiva hibridna izvedba koja dolazi pod oznakom Junior Ibrida, a koju pokreće 1,2-litreni trocilindrični turbo benzinac s Millerovim ciklusom s turbo promjenjivom geometrijom i distribucijskim lancem za maksimalnu pouzdanost. Snaga ovog motora je 100 kW/136 KS. Električna komponenta sastoji se od 48-voltne litij-ionske baterije i elektromotora od 21 kW ugrađenog u novi 6-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, koji radi zajedno s inverterom i upravljačkom jedinicom prijenosa kako bi se osigurala maksimalna učinkovitost. A upravo bi ta kombinacija trebala omogućiti do 50% gradske vožnje samo na struju. Junior Ibrida ima maksimalnu brzinu od 206 km/h, dok za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 8,9 sekundi. Pritom je prosječna potrošnja 4,8 litara.

Što se tiče električnih izvedbi, ponuda starta izvedbom Elettrica koja dolazi s motorom snage 115 kW/156 KS i s baterijom kapaciteta 54 kWh, a autonomija ove izvedbe bi trebala biti 410 km u mješovitoj vožnji, odnosno 590 km u gradskoj vožnji. Izvedba Elettrica Veloce dolazi s elektromotorom snage 177 kW/240 KS s pogonom na prednje kotače, dok će kasnije stići i Q4 izvedba s pogonom na sve kotače. Osim toga, ova izvedba dolazi i s 25 mm nižim ovjesom. Što se tiče performansi, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 150 km/h, za slabiju izvedbu, odnosno 5,9 sekundi do stotke i 200 km/h maksimalne brzine za snažniju izvedbu. Pritom treba napomenuti i kako je prosječna potrošnja 15,1 kWh/100 km, odnosno 17,5 kWh za snažniju izvedbu.

U ponudi su tri paketa opreme; Core, Speciale i Veloce, a posljednji je dostupan isključivo na najsnažnijoj električnoj izvedbi. Cijene startaju od 28.490 za hibridnu izvedbu i Core paket opreme, no za svega 2000 eura doplate dobivate Speciale izvedbu koja uključuje još bogatiju opremu i koja nudi atraktivniji izgled. Električna izvedba starta od 37.890 eura za Core izvedbu, 39.890 za Speciale izvedbu, dok najsnažnija izvedba Veloce starta od 46.690 eur. Do kraja godine stiže i hibridna izvedba s pogonom na sve kotače…

KOMENTARI