Kao što je na nedavnoj domaćoj prezentaciji Juniora bilo i najavljeno, predstavljen je Junior Q4, model koji uz benzinski motor dolazi s dva dodatna elektromotora i pogonom na sve kotače. Kako nema fizičke veze između prednje i stražnje osovine, povećanje težine je minimalno, a Junior Q4 debitira s neovisnim stražnjim Multilink ovjesom, po prvi puta na ovoj platformi.
Junior Ibrida Q4 kombinira 1,2-litreni turbo benzinski motor koji razvija snagu od 100 kW/136 KS i dva električna motora od 21 KW, a ukupna snaga sustava je 106 kW/145 KS. To uključuje jedan elektromotor na prednjoj osovini koji je integriran u 6-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke, a drugi je elektromotor postavljen na stražnju osovinu. Ovakav raspored osigurava optimalnu raspodjelu okretnog momenta. Sustav Q4 automatski se aktivira na temelju uvjeta prianjanja i nagiba ceste, osiguravajući da je pogon na sva četiri kotača uvijek dostupan s pomoću Power Looping tehnologije , kako bi automobil zadržao Q4 trakciju čak i kada je baterija gotovo prazna.
Ova izvedba dolazi s Leggenda prednjom maskom, Full LED prednjim svjetlima i 18-inčnim aluminijskim naplatcima, dok su u unutrašnjosti ugrađena grijana Spiga sjedala, vozačevo s masažom, 10,25-inčni multimedijski zaslon s navigacijom, 6 zvučnika i niz druge opreme. Ova izvedba u prodaju kreće na jesen, taman prije nego što stigne zima.
KOMENTARI