8 od 10 novih Dacijinih kupaca u Europi zagovara električnu mobilnost

8 od 10 novih Dacijinih kupaca u Europi zagovara električnu mobilnost

Istraživanje o okolišu i električnoj mobilnosti, provedeno prošlog kolovoza u Europi, ukazalo je na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena, a čak 62 % ispitanika promijenilo je svoje životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zagađenja.

Mini Vision Urbanaut koncept prikazuje kako Mini vidi budućnost svojih modela
Cadillac Lyriq najavljuje budući izgled Cadillac automobila
Dacia – mali brend s velikim planovima

Prošlog kolovoza, u Europi, provedeno je istraživanje o okolišu i električnoj mobilnosti, koje je ukazalo na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena. Naime, 62 % ispitanika promijenilo je životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zagađenja. Klimatske promjene prijetnja su čitavom čovječanstvu, zato je važno da svatko da svoj doprinos. Visoki zahtjevi postavljeni su i pred brojna tijela, uključujući vlade, tvrtke i proizvođače automobila. Trenutačno se nalazimo na samoj prekretnici nove ere koju obilježava još veća osviještenost ljudi o pitanjima ekološke krize i kontroliranoj uporabi resursa. Toj zelenoj filozofiji priklonila se i Dacia sa svojim Springom – pristupačnim i posve električnim novim gradskim automobilom.

Kako bismo zaustavili klimatske promjene, nužno je razviti oblike prijevoza s manjim ugljičnim otiskom. Elektrifikacija je ključna sastavnica tog procesa, budući da je ugljični otisak električnih vozila upola manji od onog vozila s benzinskim ili dizelskim motorom. Upravo zato 8 od 10 ljudi u Europi zagovara širu primjenu električnih i hibridnih vozila u narednom desetljeću. I premda bi najbolji pristup bio spojiti ekološke interese ljudi s njihovom željom da smanje uporabne troškove svojeg automobila, prijelaz na električnu mobilnost i dalje će se odvijati sporo.

„Ljudi su skloni vjerovati da će neprestano morati puniti svoj električni automobil, kao da dnevno prelaze 2000 km! Međutim, samo 10 % vozača prevali takvu udaljenost – i to, u najboljem slučaju, jednom godišnje. Da biste shvatili koliko je jednostavno puniti automobil kod kuće i kako je lijepo započeti s dan s napunjenim „spremnikom”, jednostavno trebate neko vrijeme živjeti s električnim automobilom. Nadalje, ljudi vjeruju da električni automobili koštaju više od benzinskih i dizelskih, što često nije istina. Problem je u tome što stavljaju težište na kupovnu cijenu, a zanemaruju ukupne troškove vlasništva.” rekao je Erik Schilb, stručnjak za električna vozila.

„Vozim električni automobil već devet godina i vjerujem da je to prava stvar za okoliš. Kad sam u prodajnom salonu ugledao Spring, odmah sam se zaljubio u njegovu cijenu i dizajn. Bio je savršen! A prije nego što sam donio konačnu odluku, imao sam priliku isprobati ga. Tako sam znao da je to pravi auto za mene. Jedan sam od prvih kupaca Springa i zaista sam zadovoljan jer mogu svugdje putovati s njim!” rekao je Olivier, 56 godina (Francuska)

Neki od razloga zbog kojih Europljani oklijevaju u potpunosti prihvatiti električnu mobilnost su visoka kupovna cijena, ograničen doseg te pitanja punjenja i vremena koje je za to potrebno. Više od polovine ispitanika očekuje da proizvođači proizvedu i plasiraju povoljnija električna vozila. 

„Radim u središtu Seville i svakog dana idem Springom na posao. Odabrala sam ga jer je povoljan i u skladu s mojim načelima. Naime, moja obitelj i ja čvrsto vjerujemo u važnost održive, električne mobilnosti.” rekla je Ana María, 47 godina (Španjolska)

No, postavlja se pitanje kako dizajnirati pristupačno električno vozilo koje ispunjava sadašnje i buduće potrebe vozača. Dacia ima odgovor i na to! Revolucionarna marka koja je uzdrmala automobilsku industriju popularnim modelima kao što su Logan, Sandero i Duster krenula je u osvajanje električnog tržišta s novim gradskim automobilom – Dacijom Spring. Vjerna svojem identitetu, marka je ponudila najpristupačniji električni automobil na europskom tržištu. S dosegom do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mješovitoj vožnji (WLTP), Spring je savršen za svakodnevna, ali i dulja putovanja. Uzevši u obzir da europski vozači dnevno prijeđu oko 30 km, jednom napunjena baterija bit će im dostatna za cijeli tjedan vožnje. Spring je jednostavno voziti i puniti. U trenu je osvojio europske kupce i nagomilao 40.000 narudžbi u samo osam mjeseci!

KOMENTARI