745 KS + ručni mjenjač = Aston Martin Valiant

745 KS + ručni mjenjač = Aston Martin Valiant

Ovaj poseban automobil će biti proizveden u svega 38 primjeraka, a javnosti će biti predstavljen na Goodwood festivalu brzine s Fernandom Alonsom za upravljačem.

Aston Martin Lagonda
I Aston Martin odustaje od ručnih mjenjača
Opako dobro izgleda: ovo je novi Aston Martin Vantage Roadster

Aston Martin je najavio još jednu poslasticu namijenjenu kolekcionarima, a riječ je o modelu Valiant, modelu koji je namijenjen stazama, ali istovremeno legalan i za cestu, a bit će proizveden u svega 38 primjeraka. Prvi primjerci se očekuju krajem godine. Ovaj je automobil nastao na temelju modela kojeg je naručio Fernando Alonso, kao ekstremniju izvedbu modela Valour.

Valiant pokreće 5,2-litreni V12 Twin turbo motor koji razvija snagu od 548 kW/745 KS i pritom nudi 753 Nm okretnog momenta, a uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Morate priznati da je ovo nesvakidašnja kombinacija. Osim toga, tu su i standardne karbon keramičke kočnice dimenzija 410×38 mm sprijeda, odnosno 360×32 mm straga. Zahvaljujući velikoj upotrebi lakih materijala uštedjelo se na težini od preko 37 kg, a samo ušteda na 21-inčnim magnezijskim kotačima s gumama dimenzija 275/35 sprijeda i 325/30 straga iznosi 14 kg!

Najutjecajnija promjena u karakteru Valianta dolazi od ugradnje amortizera Multimatic Adaptive Spool Valve (ASV), koji mogu istovremeno prilagoditi svaki amortizer na jednu od trideset dvije diskretne krivulje u manje od šest milisekundi! Kako bi se iskoristila povećana ograničenja nove postavke ovjesa i veće aerodinamičke potisne sile, svaki od Valiantovih unaprijed postavljenih načina vožnje – Sport, Sport+ i Track – ponovno je kalibriran kako bi pomogao vozaču u postupnom istraživanju pune izvedbe automobila.

Valiant donosi i mnogo aerodinamičnih dodataka na karoseriji, a straga su četiri ispušne cijevi postavljene jedna do druge, u sredinu branika. A dorađena je i unutrašnjost koja kombinira sportske detalje i vrhunske materijale. U ovom modelu dolaze dva Recaro Podium sjedala, a ispred vozača je novi upravljač koji ne posjeduje ni jednu tipku, a sve kako bi vozač bio fokusiran samo na vožnju! I moramo priznati kako nam se baš sviđa. Naravno, tu je još niz detalja koji omogućuju savršen dojam u kabini.

Svaki od 38 primjeraka već ima svog kupca, a prosječna cijena ovog vozila je oko 2 milijuna britanskih funti, odnosno oko 2,37 milijuna eura.

KOMENTARI