Škoda je poželjna i u Hrvatskoj, ne samo u mnogim drugim zemljama – već dvije godine je najprodavaniji model automobila na hrvatskom tržištu.
U 2018. Škoda je isporučila 1.253.700 vozila širom svijeta, a uz povećanje broja prodanih automobila povećali su i prihode od prodaje za također 4,4%, na 17,3 milijardi eura. Operativna dobit iznosi 1,4 milijardi eura dok je povrat investicija (ROI) vrlo visok – 26,3% (8% u 2017.). Time su ostvareni najbolji rezultati ikada jer je u 2017. godini prihod od prodaje iznosio 16,6 milijardi eura. Ipak, u jednom segmentu nisu napredovali – operativna dobit ipak je manja nego u 2017. godini kada je iznosila 1,6 milijardi eura.
U budućnosti Škoda planira uložiti novac u nove modele, a u sljedeće dvije godine potrošit će 2 milijarde eura na program e-mobility i nove mobilne servise. U 124. godišnjoj povijesti Škode, 2019. će biti vrlo bitna godina jer ulaze u područje električne mobilnosti te do kraja 2022. godine planiraju predstaviti oko 30 novih modela dok će najmanje 10 modela biti djelomično ili potpuno električno.

KOMENTARI