Novi BMW serije 3 morao je preživjeti i Dolinu smrti

Novi BMW serije 3 morao je preživjeti i Dolinu smrti

BMW će uskoro predstaviti redizajnirano izdanje serije 3, a prije svjetske premijere automobil je morao proći poprilično neuobičajene uvjete

BMW na Martinis Marchi ljetnom partyju
Novi BMW serije 5 dolazi s AirConsole platformom za igranje igara
Nastavlja se inovativna suradnja BMW-a i FSB-a

Cijeli niz napora i stresova s kojima će se automobil susresti tijekom višegodišnje svakodnevne vožnje provodi se s prototipom u raznim vremenskim uvjetima te na više različitih lokacija – od beskrajnog stani-kreni prometa, temperatura ispod nule do žestoke topline, uvijenih seoskih cesta i autocesta velikih brzina do staza s rupama, leda i snijega do šljunka i pustinjskog pijeska.

U nacionalnom parku Death Valley u američkoj državi Nevadi testirao se klima uređaj BMW-a serije 3 kroz višednevne toplinske testove; automobili su se nekoliko sati pržili na suncu, a zatim hladili i temeljito provjeravali. Sve na kraju mora raditi, ne smije biti nikakvih škripanja ili pucketanja – čak i kada temperatura prelazi 50 stupnjeva Celzija u hladu van automobila i 60 stupnjeva unutra, a unutrašnjost se zatim ponovno hladi što je brže moguće.

Znamo da toplina zadaje elektronici probleme, ali elektromagnetske zrake koje emitira hidroelektrana Hoover predstavljaju krajnji test snage za funkcionalnu pouzdanost elektroničkih sustava nove BMW serije 3. Sve se funkcije automobila – od digitalne instrument ploče do indikatora tlaka u gumama opsežno testiraju u sjeni ogromne šume električnih stupova na obalama jezera Mead.

Istodobno, drugi razvojni tim intenzivno je testirao motore, prijenose i kočnice po zavojitim cestama, uz jaka ubrzavanja i nagla kočenja, čak uz frekvenciju koja paralizira. Dobili su i policijsku zaštitu za vožnje testiranja uz i niz planinu Mount Whitney visoku 4.000 metara.

Pustinjski suhe ceste nacionalnog parka Death Valley i šire su idealno mjesto za provjeru učinkovitosti zaklopaca, vrata, poklopaca motora i prtljažnika. U svojim vožnjama testiranja oko popularnih mjesta za kockanje u Las Vegasu, inženjeri ništa ne prepuštaju sreći. U zimskom centru za testiranje BMW grupe nedaleko od Arktičkog kruga u mjestu Arjeplog u Švedskoj provođeni su pak testovi izdržljivosti na niske, ekstremne temperature.

KOMENTARI