Predstavljan Vantage S s još boljim performansama

Predstavljan Vantage S s još boljim performansama

Na Goodwood festivalu brzine 2025. je Aston Martin predstavio Vantage S, s još boljim performansama i jedinstvenim detaljima na karoseriji i u uređenju unutrašnjosti.

Aston Martin objavio naziv svojeg prvog SUV modela
Sa 700 KS ovo je najsnažniji Aston Martin Vantage ikada
Aston Martin predstavio najsnažniju izvedbu modela DBX: DBX707

Aston Martin s ponosom najavljuje dolazak novog Vantagea S – Vantagea s najviše fokusa na performanse u ponudi sportskih automobila ove marke. S Vantageom, koji je usmjeren na vozača, Vantage S gradi svoj image povećanom snagom i još većim dinamičkim mogućnostima. Nakon nedavno lansiranog DBX S, Vantage S sljedeći je korak u oživljavanju Aston Martinove duge tradicije korištenja sufiksa ‘S’ za posebne, visokoperformansne derivate osnovnih modela. Promjene koja su započele s Vanquishom S koji je svoju premijeru imao na Pariškom sajmu automobila 2004. godine, nakon čega su uslijedili iznimni modeli Vantage S s V8 i V12 motorima lansirani 2011. odnosno 2013. godine.

Središnji dio Vantage S modela je nadograđena verzija Aston Martinovog 4,0-litrenog V8 Twin-Turbo motora. Proširujući Aston Martinovu prednost u performansama u sektoru luksuznih sportskih automobila s motorom sprijeda, Vantage S sada se može pohvaliti s ukupnom snagom od 680 KS pri 6000 o/min, te okretnim momentom od 800 Nm koji se postiže između 3000 i 6000 o/min.

Kako bi dodatno poboljšali angažman vozača i osjećaj performansi, inženjeri Aston Martina nastavili su usavršavati i kalibrirati težinu i odziv papučice gasa usklađene s karakteristikama ‘S’ modela. Promjene kalibracije izvršene su i na pogonskom sklopu, a optimizacija sustava Launch Control rezultirala je poboljšanjem vremena ubrzanja od 0 do 100 km/h za 0,1 sekundu, koje sada iznosi samo 3,4 sekunde i 0-200 km/h za 10,1 sekundu. Najveća brzina ostaje nepromijenjena na 325 km/h.

Vantage S također ima koristi od opsežnog niza detaljnih promjena na novom Vantage ovjesu, nosačima pogonskog sklopa i upravljačkom softveru kako bi se postigla veća agilnost uz poboljšanja u osjećaju, angažmanu vozača i smirenosti. Iako su inženjeri šasije Aston Martina bili odlučni izvući više agilnosti i prianjanja prednjeg dijela iz Vantage platforme, također su se usredotočili na to da ti napredci ne dođu na štetu usklađenosti i profinjenosti. Promjene u podešavanju hardvera i kalibraciji softvera adaptivnih amortizera Bilstein DTX donijele su poboljšani osjećaj i odziv prednjeg dijela, dok je krutost stražnjih opruga smanjena kako bi se uravnotežila kompresija i odbijanje za poboljšanu kvalitetu vožnje pri malim brzinama.

Daljnja poboljšanja u izravnosti i povezanosti upravljanja postignuta su izravnom montažom stražnjeg podokvira na karoseriju umjesto gumenih čahura. Konačno, kako bi se maksimizirale prednosti ovih hardverskih i softverskih promjena, postavke nagiba, toka i kuta ovjesa su fino podešene kako bi se izoštrio odziv, poboljšalo prianjanje prednjeg dijela pod velikim bočnim opterećenjima i precizno podesila ukupna dinamička ravnoteža.

Sprijeda je novi Vantage S prepoznatljiv po novim centralno postavljenim lopaticama poklopca motora. Završeni u sjajno crnoj boji ili 2×2 Twill karbonskim vlaknima, ovi otvori optimiziraju odvod vrućeg zraka iz V8 motora konfiguriranog s ‘hot-V’ konfiguracijom. Oznaka modela ograničena je na potpis ‘S’ na prednjim blatobranima. Svaki ručno izrađen, kovano ‘S’ od mesinga pravi je komad automobilskog nakita; ‘S’ je ispunjen crvenom staklenom emajlom, a okvir značke presvučen je svijetlim ili tamnim kromom kako bi odgovarao boji Aston Martinovih krila koje je odredio kupac. Kako bi se osigurala jednako prepoznatljivost Vantage S straga kao i sprijeda, spojler pune širine na poklopcu prtljažnika najjasniji je pokazatelj izoštrenog fokusa marke na performanse. Ne samo zbog dizajna, novi stražnji spojler povećava stražnju silu potiska za 44 kg pri maksimalnoj brzini, značajno doprinoseći ukupnih 111 kg sile potiska pri maksimalnoj brzini. Novi spojler korišten je za podešavanje aerodinamike, dodajući stabilnost, a istovremeno osigurava da je ukupna ravnoteža sile potiska usmjerena prema prednjem kraju kako bi se generirao izniman odziv u zavojima i održala visoka razina prianjanja u zavojima. Daljnja ažuriranja podvozja čine dodatnih 67 kg sile potiska pri maksimalnoj brzini, uključujući dodavanje novog prednjeg amortizera i prednjih venturijevih lopatica.

Vantage S dostupan je i s unikatnim 21-inčnim Y naplatcima u satensko crnoj boji s crvenom grafikom naplataka, koji nastavlja crvene detalje sinonimne za marku ‘S’, elegantno uparene s kontrastnom brončanom kočionim čeljustima. Vantage S nastavlja s unikatnim ‘S’ obilježjima unutar automobila, s jedinstvenom kombinacijom Alcantare i kožom ‘Accelerate’ u kombinaciji s umetcima od karbonskih vlakana. Baš kao što vanjske oznake utjelovljuju ručnu izradu, unutrašnjost Vantage S ponosno je ukrašena izvezenim logotipima ‘S’ u boji vozila na gornjem dijelu ramena sjedala, koji se sastoji od gotovo 2500 pojedinačnih šavova i više od 16 metara konca. Osim toga, naziv ‘S’ nalazi se i na pragovima i na pločici za završni pregled u motornom prostoru.

Vantage S kupcima nudi jedinstveni paket opcija za unutrašnjost kako bi dodatno istaknuo svoje prednosti kao najsportskijeg Vantage modela; izbor crvene ili srebrne eloksirane završne obrade nazubljenog metalnog kotačića za način vožnje, stvarajući odvažan središnji dio kabine. Kotačić je u boji usklađen s sigurnosnim pojasom, kontrastnim rubom, kontrastnim šavovima i vezom naslona za glavu kako bi se stvorio tok kohezivnih detalja.

Za kupce koji žele uroniti u još više luksuza, unutrašnjost Inspire Sport dostupna je s potpunom poluanilinskom kožom ili poluanilinskom kožom i Alcantarom, u jednobojnoj i dvobojnoj opciji. Ova potpuno nova unutrašnjost ima prošivene uzorke chevron koji se smanjuju, okružene postavljenim perforacijama, što daje dojam brzine. Vantage S već je dostupan za narudžbu u verzijama Coupe i Roadster, a prve isporuke očekuju se u četvrtom tromjesečju 2025.

KOMENTARI